hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > غافلگیری 4 سارق مسلح در ویلای شمال

غافلگیری 4 سارق مسلح در ویلای شمال

اعضای باند سرقت مسلحانه به دهها فقره دزدی اعتراف کردند.

اعضای باند 4 نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، در پی وقوع 2  فقره سرقت مسلحانه توسط راکبین و ترک‌نشینان دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا از رهگذران و ارسال شکایت مالباختگان به اداره یکم پلیس آگاهی، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.

شاکیان این پرونده طی تحقیقات کارآگاهان اعلام داشتند؛ سارقان مجهز به سلاح گرم و سرد با حالت وحشیانه و با تهدید و ارعاب به آنها حمله‌ور شده و کلیه اموال همراه آنها را به سرقت برده‌اند.

با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله اکیپی از کارآگاهان در صحنه‌های سرقت حاضر شدند و با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و پلیسی و با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده  به هویت یکی از سارقان پی بردند. کارآگاهان سپس با استفاده از روش های فنی پلیسی موفق شدند هویت دیگر اعضای این باند را شناسایی کنند.

کارآگاهان در ادامه با رصد اطلاعاتی دریافتند؛ متهمان به قصد تفریح و تفرج عازم یکی از شهرستان‌های شمال شهر تهران شده‌اند. با شناسایی مخفیگاه متهمان بلادرنگ با انجام هماهنگی‌های قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه هر 4 متهم در شهرستان شمالی شهر تهران  دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی‌های اولیه با توجه به اسناد موجود صراحتا  به ده‌ها فقره سرقت به همین سبک و شیوه اقرار کردند.  سپسدر بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان  یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب و 7 تیر جنگی به همراه  17 دستگاه انواع گوشی موبایل، یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125، تعداد 10 عدد انواع ساعت مچی مسروقه به همراه چند تیغه قمه و قداره مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.

 

منبع: etemadonline-628376

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد