hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دستگیری ۷ عامل تخریب خانه و خودروهای شهروندان در ورامین

دستگیری ۷ عامل تخریب خانه و خودروهای شهروندان در ورامین

ورامین- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از دستگیری هفت عامل تخریب خانه و خودروهای شهروندان در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ داریوش صادقی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت و وارد کردن خسارات به تعدادی خودرو در ورامین خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع تخریب یک منزل و تعدادی خودرو پارک شده در خیابان شهید رجایی ورامین، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی گفت: بر همین اساس و با توجه به ضرورت دستگیری این افراد، پرونده سریعاً به پلیس امنیت عمومی ارجاع و تیمی تخصصی تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تخریب خانه و خودروها و افرادی که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، آغاز کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه مأموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی اعضای این باند هفت نفره که اقدام به تخریب خانه و خودروی شهروندان کرده بود، شدند، گفت: در ادامه و پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران در جریان یک عملیات مقتدرانه پلیسی این هفت فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

منبع: mehrnews-5841131

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد