hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اعتراف به ۵۰ فقره سرقت و مالخری

اعتراف به ۵۰ فقره سرقت و مالخری

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر خارجی پس از دستگیری یک سارق تلفن خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت تلفن همراه و تجهیزات الکترونیکی در محدوده انقلاب تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۴۸ این پلیس قرار گرفت و مأموران موفق به دستگیری سارق شدند و از وی آلات و ادوات سرقت، یک عدد ایرپاد و پاوربانک کشف شد و با دستگیری این فرد دستگیری مالخر اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری انقلاب با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت متهم پرونده که از اتباع کشور همسایه بود را شناسایی کردند. بررسی‌های مأموران نشان از این داشت مالخر سابقه دار بوده که دست به مالخری اموال مسروقه و انتقال آن به مخفیگاهی در این محله زده. بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بررسی از محل ۱۵ دستگاه تلفن همراه همگی سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: سارق ۳۲ ساله و مالخر ۲۳ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۵۰ فقره سرقت و مالخری اموال مسروقه در محدوده‌های انقلاب و مرکز تهران اعتراف کردند.

سرهنگ گودرزی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۴۸ انقلاب قرار دارد.

منبع: mehrnews-5835632

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد