hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اعتراف متهم به ۱۰ فقره مالخری

اعتراف متهم به ۱۰ فقره مالخری

جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف و متهم به ۱۰ فقره مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی درباره اعتراف به ۱۰ فقره مال خری گفت: سرقت دوچرخه در محدوده پایانه مسافربری جنوب تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۲۰۸ این پلیس قرار گرفت و مأموران موفق به دستگیری سارقان شدند و با دستگیری این افراد دستگیری مال خر اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران این کلانتری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در فروردین ماه امسال هویت یک متهم پرونده را که از مال خران سابقه دار بود شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه مال خر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بررسی از این محل ۵ دستگاه دوچرخه همگی سرقتی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه توسط کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: متهم ۳۹ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۰ فقره مال خری دوچرخه‌های مسروقه در محدوده جنوب تهران اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری این محله قرار گرفت.

منبع: mehrnews-5767314

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد