hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > برگزاری گردهمایی مسئولین دستگاه‌ها و حراست‌ با محوریت حجاب و عفاف

برگزاری گردهمایی مسئولین دستگاه‌ها و حراست‌ با محوریت حجاب و عفاف

تهران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران از برگزاری گردهمایی مسئولین دستگاه‌ها و مسئولین حراست‌ با محوریت حجاب و عفاف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز حجاب و عفاف اظهار داشت: ۲۱ تیر ماه بر اساس واقعه تاریخی در مسجد گوهرشاد که رژیم جنایتکار پهلوی کشتار اجتماع مردم برای ممنوعیت حجاب را انجام داد، روز حجاب و عفاف نامیده شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حجاب و عفاف افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری بی‌حجابی هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است، از این‌رو همه دستگاه‌ها به ویژه وزارت کشور و شخص وزیر کشور مسئولیت در این زمینه دارند و در استانداری‌ها نیز استاندار مسئول ستاد حجاب و عفاف است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: طبق ابلاغیه‌های وزارت کشور و همچنین طبق مطالبه مردم انقلابی، در مجموعه دستگاه‌های اداری و اجرایی رعایت حجاب و عفاف باید در دستور کار قرار گیرد.

جوهری سپس گفت: مسئولیت در دستگاه‌ها با رؤسای دستگاه‌ها است، در همین راستا گردهمایی بزرگی با حضور همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اداری استان همراه با مسئولان حراست‌ها روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متولی اجرای طرح مسئولین دستگاه‌ها هستند، افزود: این مراسم با سخنرانی وزیر کشور، آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، ترکی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور و با حضور استاندار و دیگر مسئولان خواهد بود.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه این گردهمایی به میزبانی استانداری تهران و حراست کل استان تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این جلسه سیاستگذاری‌ها بر اساس دستورالعمل‌های وزارت کشور تبیین می‌شود تا همگرایی در نحوه مواجهه با موضوع حجاب و عفاف در مجموعه استان داشته باشیم و در حوزه‌های ایجابی و هم سلبی به نقشه راه مناسب دست پیدا کنیم و با تاکید بر اقدامات ایجابی موضوع حجاب و عفاف را پیش ببریم.

منبع: mehrnews-5833127

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد