hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آغاز شنبه‌ کم ترافیک در پایتخت

آغاز شنبه‌ کم ترافیک در پایتخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، درباره وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در صبح شنبه دهم تیر ماه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح شنبه دهم تیر ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به خاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی بیان کرد: ترافیک در معابری چون بزرگراه‌های همت از توانیر، شیخ فضل الله، زین الدین و نواب پر ترافیک و بزرگراه‌های همت از اشرفی، شهید سلیمانی و حکیم خلوت هستند.

وی افزود: با رصد دوربین‌های پلیس راهور تهران بزرگ از سطح شهر تهران وضعیت تردد در دیگر معابر شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ترافیک امروز پایتخت همانند روز گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی بمنظور نظم بخشی به ترافیک در حال انجام است.

وی گفت: بزرگراه نواب در حالت عادی پرترافیک می‌باشد و با کوچک‌ترین توقف خودروها و ایست ناگهانی باعث تشدید و افزایش ترافیک در این بزرگراه می‌شود.

منبع: mehrnews-5824085

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد