hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۲۰ قبضه کلت کمری در ایرانشهر

انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۲۰ قبضه کلت کمری در ایرانشهر

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۴۰ تیغه خشاب در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیسی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مرکز استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی از فعالیت اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سلاح و مهمات جنگی در سطح شهرستان ایرانشهر مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس، تعقیب و مراقبت نامحسوس متهمان و رصد لحظه‌ای تحرکات اعضای سه نفره این باند، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی و با سرعت عمل خوب مأموران پلیس اطلاعات، هر سه متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۰ قبضه سلاح کلت جنگی به همراه ۲۰ تیغه خشاب و تعدادی فشنگ مربوطه کشف شد.

جلیلیان تصریح کرد: از اعضای این باند، دو دستگاه خودروی سواری توقیف شد و تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع: mehrnews-5817287

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد