hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > کشف ۲۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در کشور

کشف ۲۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر و دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۱۴۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ایرج کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به اجرای طرح تشدید مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر گفت: این طرح بعد از مدت‌ها کار اطلاعاتی طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد. در جریان این طرح که به منظور رصد و کنترل فعالیت‌های مجرمانه باندهای قاچاق مواد

مخدر اجرا شد، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه‌جایی و انتقال موادمخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند به دست آمد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی اطلاعاتی و عملیاتی انجام شده، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت، گفت: با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی سراسر کشور و به ویژه در استان‌های شرقی و مرکز کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، تهران بزرگ و قم مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله‌های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند. در همین راستا نیز مأموران به‌طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی و اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات‌های غافلگیرانه، موفق به کشف دو تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

کاکاوند همچنین به اقدامات پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و افزود: در راستای پاک سازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی طی ۴۸ ساعت گذشته ۷۵۷ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند. همچنین بیش از ۷۳۳ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در این راستا برای بیش از ۲۱۰۰ نفر تحت عناوین قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده، معتاد و معتاد متجاهر پرونده انتظامی تشکیل شده است، گفت: همچنین پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین و سه قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

منبع: mehrnews-5763909

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد