hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > استفاده از جرثقیل سنگین سازمان آتش‌نشانی در حادثه واژگونی تانکر

استفاده از جرثقیل سنگین سازمان آتش‌نشانی در حادثه واژگونی تانکر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه تانکر در در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح، پس از سه راه شهریار خبر داد و گفت: این تانکر حامل ۲۵ هزار لیتر مواد شیمیایی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه تانکر در در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح، پس از سه راه شهریار خبر داد و گفت: ساعت ۰۵:۲۴ بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه تانکر در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح، پس از سه راه شهریار به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه امکانات لازم و تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه تانکر حامل حدود ۲۵ هزار لیتر مواد شیمیایی که به گفته کارشناسان مواد تشکیل‌دهنده روغن بود، به‌دلیل نامشخصی از مسیر منحرف و در لاین کندرو پس از برخورد با گاردریل‌ها و تخریب بخشی از گاردریل‌ها واژگون شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در این حادثه راننده آسیبی ندید و برخوردی با سایر خودروها صورت نگرفته بود؛ اما تانکر در حالت واژگون قرار گرفته بود.

ملکی اظهار کرد: آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام دادند و با حضور دو دستگاه جرثقیل سنگین که یکی از آن‌ها اخیراً وارد سازمان آتش‌نشانی شده و این عملیات، اولین عملیات آن بود، پس از مدتی تلاش تانکر به حالت اولیه برگشت و قسمت کشنده تانکر به‌دلیل برخورد با گاردریل در ابتدا جدا و به محل امن منتقل شد.

منبع: mehrnews-5751555

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد