hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اخطار تخلیه این بار برای نشست خانه‌ای در منطقه ۱۱+عکس و فیلم

اخطار تخلیه این بار برای نشست خانه‌ای در منطقه ۱۱+عکس و فیلم

بیم فروشنست خانه‌ای در منطقه 11 شهرداری تهران باعث شده است تا ساکنان خانه های مجاور به فکر تخلیه خانه خود باشند و این در حالی است که بنا به گفته مسئولان ایمن سازی خانه ها بر عهده مالکان است.

به گزارش خبرنگار مهر، در منطقه ۱۱ تهران و در خیابان ابوسعید و در همسایگی خیابان بهشت به دلیل فرونشست یکی از ساختمان‌ها حدود ۳۰ واحد و ۵ پلاک از ساختمان‌های مجاور دچار مشکل شده‌اند و از سوی شهرداری تهران اخطار تخلیه برای این ساکنان صادر شده است.

به دنبال اخطار تخلیه‌ای که از سوی شهرداری منطقه ۱۱ تهران برای ساختمان‌های اطراف ساختمانی که فرونشست کرده است صادر شده انشعاب گاز و آب آنها قطع شده است.

این ساختمان که به گفته اهالی حدود ۱۰ سال از ساختش می‌گذرد فرونشست کرده و خطرات احتمالی را برای ساکنان بوجود آورده است اما مشکل ساکنان اطراف این ساختمان این است که با هشدار و اخطار تخلیه چه اقداماتی باید انجام دهند و در کجا باید ساکن شوند.

موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت این ساختمان گفت: ساختمان نشست کرده و نشست کلی دارد و اصل ساختمان نشست کرده است و بر همین اساس کمیسیون رفع خطر در شهرداری تشکیل شده است و مالکان باید رفع خطر کنند.

وی با بیان اینکه با دادستانی هماهنگی‌ها صورت گرفته است گفت: فردا نماینده دادستان از ساختمان‌ها بازدید خواهد داشت و اگر مالکان خودشان اقدام به ایمن سای نکنند پس از صدور مجوز توسط دادستانی شهرداری اقدام به انجام این کار خواهد کرد اما ابتدا این وظیفه بر عهده مالکان است.

موسوی ادامه داد: سازنده کوتاهی‌هایی داشته است که این اقدام منجر به نشست ساختمان شده و شکایت نامه‌ای تنظیم شده و درحال پیگیری موضوع هستیم.

شهردار منطقه ۱۱ در پاسخ به این سوال که با اخطار تخلیه ساکنان چه اقدامی باید انجام دهند گفت: اصل خطر برای دو ساختمان است اما آتش نشانی برای ایمنی بیشتر به سایر ساختمان‌ها نیز اخطار داده است تعدادی از ساکنان مستأجر هستند و این افراد باید پول خود را از مالک بگیرند زیرا موضوع اجاره منتفی می‌شود و باید مالک پول را بازگرداند مالکان نیز باید تخلیه کنند.

اخطار تخلیه این بار برای نشست خانه‌ای در منطقه ۱۱+عکس و فیلم

اخطار تخلیه این بار برای نشست خانه‌ای در منطقه ۱۱+عکس و فیلم

اخطار تخلیه این بار برای نشست خانه‌ای در منطقه ۱۱+عکس و فیلم

منبع: mehrnews-5741610

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد