hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان از مهم‌ترین جاذبه‌های کشور است

کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان از مهم‌ترین جاذبه‌های کشور است

سمنان- وزیر میراث فرهنگی استان سمنان را یک مقصد گردشگری دانست و گفت: کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین کاروانسراهای کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، عزت الله ضرغامی در خصوص اهمیت موضوع گردشگری در استان سمنان اظهار داشت: سمنان به جز اینکه در مسیر مشهد قرار دارد از اهمیت زیادی به لحاظ تنوع در ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی و گردشگری برخوردار است و باید به عنوان مقصد گردشگری شناخته شود، باید تلاش کنیم سمنان و شهرهای مختلف که مشحون از میراث‌فرهنگی و تمدنی است به مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی افزود: بارها اعلام کردیم عملیات مرمت، جاذبه گردشگری است در حقیقت خود کارگاه میراث‌فرهنگی جاذبه گردشگری است نباید بازدید مردم به دلیل مرمت متوقف شود لیکن هیچ اشکالی ندارد مسیری برای تردد مردم در نظر گرفته شود.

وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین کاروانسراهای کشور است، تاکید کرد: با زحمتی که دستگاه قضائی برای آزادسازی این کاروانسرا کشید موجب شد به عنوان یک جاذبه تاریخی مردم از آن بتوانند به زودی بازدید کنند، این بنا باید مرمت شود و در کنار آن جاذبه‌های تکمیلی ایجاد کنیم تا از مقاصد مهم گردشگری کشور شود.

منبع: mehrnews-5740158

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد