hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > کاسبی متخلفان در بازار عید کساد می‌شود

کاسبی متخلفان در بازار عید کساد می‌شود

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بهترین عامل بازدارنده از تخلف این است که سودجویان ببینند که در صورت تخلف، بازار شب عید را از دست می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در نشست هماهنگی رؤسای شعب استان تهران، به ضرورت برخورد حداکثری با متخلفان در گشت‌های مشترک نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت ویژه استان تهران، تعداد ۱۰۰ رئیس شعبه در این ایام فعال هستند که تعدادی از آن‌ها برای خدمت به مردم از استان‌های دیگر مأمور شدند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، مصوبه سران قوا را برای احقاق حقوق مردم در ایام نوروز بسیار اثرگذار عنوان کرد و افزود: گشت‌های مشترک نوروز و ماه رمضان بر اساس نیاز بازار و مردم تشکیل‌شده و رؤسای شعب نباید نسبت به کسانی که به مردم رحم نمی‌کنند، دلسوزی نشان دهند.

معاون وزیر دادگستری همچنین بر ضرورت برخورد قاطع با متخلفان از طریق نصب پارچه و پلمب محل تخلف تأکید کرد و گفت: سیاست دولت از حضور میدانی تعزیرات در بازار، کاهش تخلفات است و بهترین عامل بازدارنده از تخلف این است که سودجویان ببینند که در صورت تخلف، بازار شب عید را از دست می‌دهند و واحد صنفی‌شان بسته می‌شود.

منبع: mehrnews-5728057

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد