hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > لازمه اعمال مدیریت صحیح، داشتن نگاهی جامع و علمی است

لازمه اعمال مدیریت صحیح، داشتن نگاهی جامع و علمی است

مشاور ریاست و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لازمه اعمال مدیریت صحیح، داشتن نگاهی جامع و علمی به موضوعات مختلف است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نورمحمدی در سومین دوره آموزشی مدیران سازمان حفاظت محیط زیست که در سالن همایش‌های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود، اظهار کرد: لازمه اعمال مدیریت صحیح، داشتن نگاهی جامع و علمی به موضوعات مختلف است و لازمه موفقیت مدیر آن است که به تنهایی تصمیم نگیرد و تصمیمات اتخاذشده بر اساس خرد جمعی باشد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بیشترین تعداد گردهمایی مدیران سازمان نسبت به ادوار گذشته برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دوسویه مردمی مردمی است.

مشاور ریاست سازمان حفاظت محیط زیست افزود: از سال گذشته تاکنون ۵۳ سفر استانی و ۴۴۰ ملاقات مردمی و چهره به چهره ریاست سازمان با همکاران و اقشار مختلف مردم انجام شده است. همچنین در طی این مدت از ۱۴۰ پاسگاه محیطبانی بازدید به عمل آمده است که در تاریخ سازمان بی نظیر است.

نورمحمدی در خصوص عناوین برتر سازمان حفاظت محیط زیست در یکسال گذشته و بین ۳۰ دستگاه اجرایی، گفت: رتبه اول در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، رتبه دوم پاسخگویی برتر، رتبه دوم ملاقات‌های چهره به چهره و رتبه چهارم کارگروه صدای مردم از عناوین برتر سازمان حفاظت محیط زیست در یکسال گذشته و بین ۳۰ دستگاه اجرایی است.

معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سفرهای ریاست این سازمان، عنوان کرد: دکتر سلاجقه در ۱۳ سفر از دور اول سفرهای استانی هیأت دولت و در ۲ سفر از دور دوم این سفرها به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور از شهرها و مناطق مختلف کشور بازدید کردند. همچنین در این مدت ۳۸ سفر به صورت مناسبتی و سرزده داشتند.

وی از ۲۴۰ ملاقات مردمی ریاست سازمان در ستاد و ۲۰۰ ملاقات مردمی چهره به چهره در استان‌های کشور خبر داد.

مشاور ریاست سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و تأکیدات ریاست محترم جمهور، میانگین سن مدیران سازمان جوان‌تر، سطح تحصیلات آنها بالاتر و مهم‌تر از همه، انتخابشان از بدنه سازمان صورت گرفته است.

به گفته نورمحمدی، کمیته انتصابات سازمان حفاظت محیط زیست با هدف نظارت بر عملکرد مدیران این سازمان تشکیل و از ابتدای سال آینده در حال رصد، بازبینی و بررسی نحوه عملکرد مثبت و منفی مدیران خواهد بود.

منبع: mehrnews-5727104

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد