hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اسکوچیچ دلال نبود!

اسکوچیچ دلال نبود!

صادق درودگر در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: زمان امضای قرارداد با کی‌روش رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال و امارات به فدراسیون زنگ زدند و گفتند سراغ او نروید چون فوتبال شما را به هم می‌ریزد و شما را اذیت می‌کند.

در بخشی از گفت و گوی اختصاصی خبرآنلاین با صادق درودگر از او در مورد اسکوچیچ و شایعاتی که در مورد او وجود داشت پرسیدیم که بخشی از آن را در زیر می خوانید؛

شما کسی بودید که اسکوچیچ را به ایران آوردید و تا حد زیادی از او شناخت دارید. زمانی که او سرمربی تیم ملی بود صحبت‌های زیادی درباره لیست تیم ملی و ماجرای پکیج مطرح شد. چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ آیا در ملوان چنین اتفاقاتی وجود داشت؟

به هیچ وجه نه. زمانی که اسکوچیچ را آوردم آقای هدایتی رفته بودند و مالک و پول نداشتیم و خودم باید درآمدزایی می‌کردم. به اسکوچیچ گفتم ۱۸ بازیکن بزرگسال و ۱۲ تا جوان به تو می‌دهم باید در لیگ شرکت کنی. همان تیم ششم شد که تازه ۳ امتیاز هم از ما کم شد. به هیچ عنوان اینطوری نبود. ما آن سال پژمان نوری را هم از دست داده بودیم. اسکو به کارش خیلی علاقه‌مند بود و شب و روز کار می‌کرد. من مهدی شیری را از امیدهای استقلال آورده بودم و تستی گذاشته بودم که اسکوچیچ انتخابش کرد. خیلی از بازیکنان جوان تستی انتخاب شدند. آن زمان سعید عزت‌اللهی، آرمان رمضانی، صادق محرمی، شاهین ثاقبی، محمد پوررحمت‌الله، حسام زحمتکش، شایان کارگر، حسام یعقوبی و ... کنار تیم ما تمرین می‌کردند و شرایط رشد خیلی از آن‌ها فراهم شد.

پس شما کاملا آن صحبت‌ها را تکذیب می‌کنید؟

بله.به هیچ عنوان چنین مسائلی نبود. من خودم سال‌ها در فوتبال سرمربی بودم بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، علی لطیفی، علی جانملکی، علی لشگری، مهرداد زهری، حسن خان محمدی، فرشاد ماجدی، ناصر شیردل، فرشید کریمی، جمشید شاه‌محمدی، رحیم یوسفی و.... بازیکنان من بودند. از همه طرف ده نفر از ایجنت تا مسئول و دوست به من بازیکن توصیه می‌کردند ولی من صلاح و موفقیت تیم و خودم را می‌خواستم و سعی می کردم کسی را انتخاب کنم که عصای دستم باشد.

برای خواندن مصاحبه کامل را کلیک کنید

257 251

منبع: khabaronline-1730312

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد