hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رویداد ذهن افزارهای کسب و کار برگزار می شود

رویداد ذهن افزارهای کسب و کار برگزار می شود

ستاد توسعه علوم وفناوری شناختی رویداد ذهن افزارهای کسب و کار را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد علوم شناختی، نخستین «رویداد ذهن ‌افزارهای کسب ‌وکار» با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری شناختی برگزار می شود
به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی ، بازاریابی و هوشمندی سازمان، "نخستین رویداد ذهن افزارهای کسب و کار" با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می‌شود.

این رویداد برای جذب ایده ها و محصولات فن آورانه در حوزه ابزارهای شناختی برای رهبری ، مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوشمندی سازمان با حمایت معاونت علمی و فن آوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ستاد راهبری توسعه علوم وفن آوری‌های شناختی توسط مرکز نو آوری و شتاب دهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده(مایندپلاس) برگزارمی شود.

در این رویداد منظور از «ذهن‎‌افزارهای کسب‌وکار» هر ایده، فن آوری یا محصول مبتنی بر علوم شناختی است که از قابلیت کاربرد در ارتقای بینش و عملکرد مدیریتی سازمان برخوردار باشد.

از تقابل موضوع شناخت با مدیریت سازمان و کسب ‌وکار، مباحث مختلفی در حوزه‌های شناخت مدیریتی از جمله گزینش و ارزیابی شناختی کارمندان، توانمند سازی شناختی گروه‌ها و تیم ‌های کاری، تمرین و توسعه شناختی کارکنان، مدیریت استرس و سلامت شناختی، شکل‌دهی به انگیزاننده‌های شغلی با رویکرد شناختی، طراحی شغل و ارگونومی شناختی، شناسایی و توانمند سازی شناختی رهبران سازمان، زوایای شناختی در تصمیم‌گیری سازمانی، تغییر و توسعه شناختی سازمانی و شناسایی تفاوت‌های فردی با رویکرد شناختی پدیدار می شوند.

از منظر راهکارهای قابل تجاری‌سازی، مواردی از قبیل ارزیابی و توانمند سازی شناختی سرمایه انسانی، ارزیابی و توانمندسازی شناختی رهبران و کارآفرینان، هوشمندی شناختی کسب ‌وکار و بازاریابی شناختی مهم‌ترین حوزه‌های مدیریت با رویکرد شناختی هستند که می‌توانند ابزارهای مختلفی در حوزه‌های آزمون‌های توانایی شناختی، نقشه‌های شناختی، داده‌کاوی و بصری‌سازی شناختی، بازی‌های جدی و بازی‌وارسازی و علوم اعصاب شناختی را شامل شوند.

تیم‌های منتخب این رویداد، از تامین سرمایه بذری تا سقف یکصد میلیون تومان، تامین فضای استقرار، آموزش، منتورینگ و شتابدهی، تجاری‌سازی و جذب سرمایه‌گذار بهره‌مند خواهند شد.

مهلت ارسال ایده ها و طرح های پیشنهادی در این فراخوان، تا بیستم ماه جاری تعیین شده است.

منبع: mehrnews-5688985

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد