hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تولید کاتالیستهای مورد نیاز صنعت فولاد توسط یک شرکت دانش بنیان

تولید کاتالیستهای مورد نیاز صنعت فولاد توسط یک شرکت دانش بنیان

یک شرکت دانش بنیان تولیدکننده کاتالیست موفق شده 3 نوع از کاتالیستهای مورد نیاز صنعت فولاد را به تولید رسانده و قراردادی برای تامین نیاز این صنعت منعقد کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین همایش بومی‌سازی کاتالیست در فرایند احیای مستقیم آهن با حضور فعالان صنایع فولاد و کاتالیست در جزیره کیش برگزار شد.

امیر هومن کریمی وثیق، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان تولید کننده کاتالیست در این مراسم صنعت فولاد را یکی از صنایع پیشرو در عرصه اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهار کرد: زمانی استفاده از کالای ایرانی در این حوزه برای ما و بسیاری در مرزهای خارج از کشور، یک رویا بود اما اکنون کاتالیست‌های ما در خارج از کشور نیز مورد استفاده قرار گرفته و حتی بهتر از نمونه‌های خارجی قبلی هم هستند. این اتفاق با تلاش جوانان این مملکت و مدیران تصمیم‌گیرنده‌ای که اعتماد کردند محقق شده است.

عضو هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت اظهار کرد: در همایش امسال از چند کاتالیست جدید نیز رونمایی شد که این کاتالیست‌ها در یکی از شرکتهای فولادی بطور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته‌ و کارکرد آنها بررسی شده است.

وی گفت: در این شرکت دانش بنیان معمولا همه ساله به معرفی ۲ الی ۳ محصول جدید تجاری‌سازی شده در صنعت می پردازیم؛ در این همایش نیز از سه کاتالیست‌ بهبود یافته احیاء مستقیم آهن که توسط این شرکت بومی سازی شده اند رونمایی کردیم که این کاتالیست ها مورد استفاده در صنعت فولاد هستند.

کریمی وثیق خاطر نشان کرد: این کاتالیست‌ها به لحاظ کیفی و عملکردی توانسته‌اند در طول ۴سال استفاده در مقیاس نیمه صنعتی در مدول های فولادی، استانداردهای لازم را با موفقیت بگذرانند.

منبع: mehrnews-5687920

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد