hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری با عکس جدید

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری با عکس جدید

بیوگرافی الناز ملک و همسرش را به همراه اطلاعاتی از خانواده، قد وزن،اصالت،آدرس اینستاگرام، معرفی آثار و فیلم های وی را با عکس های جدید مشاهده می کنید.
بیوگرافی الناز ملک (Elnaz Malek) بازیگر را به همراه اطلاعاتی از تولد تا به امروز با مرور آثارش همراه با عکس های جدید از وی در ادامه می خوانید. الناز ملک پور مشهور به الناز ملک بازیگر دهه هفتادی است که این روزها با نقش سیما در سریال زخم کاری بازگشت به کارگردانی محمد حسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی خوش می درخشد.

الناز نخستین بازی اش را در سن 24 سالگی با تئاتر شروع کرد و با سریال آنتن به کارگردانی سید ابراهیم عامریان نخستین تجربه تصویری مقابل دوربین را به دست آورد اما در سال 1401 با بازی در نقش آیسان در سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در شبکه نمایش خانگی به شهرت رسید.

این بازیگر جوان سابقه بازی در تئاتر های چون « مکبث » و «ایوب خان»، فیلم کوتاه «میل شخصی » «کافه فراموشی» و «چاه سرخ» و سریال چون «آکتور » را در کارنامه هنری خود دارد.از جوایز و افتخارات این بازیگر می توان به برنده بهترین جایزه بازیگری جشنواره موندرام تونس در قاره آفریقا برای نمایش تک پرسوناژ «آنا» به کارگردانی امیر دژاکام اشاره کرد.

الناز ملک
الناز ملک بازیگر

 الناز ملک کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

الناز ملک پور

تاریخ تولد

19 آذر سال 1374

محل تولد

آذربایجان شرقی

شغل

بازیگر و نوازنده

نماد ماه

قوس

مشخصات فیزیکی

قد

174

وزن

70

رنگ چشم

سبز

رنگ مو

قهوه‌ای

چپ دست یا راست دست

راست دست

بهترین آثار

نام اثر

نقش

سال

سریال سقوط

آیسان

1401

زخم کاری

سیما

1402

الناز ملک
الناز ملک در اکران فیلم زخم کاری

 بیوگرافی کامل الناز ملک

کودکی و اوایل زندگی

الناز ملک پور مشهور به الناز ملک در روز یکشنبه 19 آذر 1374(سال خوک) مصادف با 10 دسانبر سال 1995 میلادی و 17 ماه رجب سال 1416 هجری قمری در آذربایجان شرقی به دنیا آمد.سن الناز ملک 27 سال است. اصالت الناز ملک، ترک زبان است. نماد ماه الناز، قوس است و متولدین آذر ماه افرادی منطقی، مهمان دوست، بی ریا و راستگو هستند.

قد الناز ملک 174 سانتی متر است و او حدو 70 کیلوگرم وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی قهوه ای و چشم های به رنگ سبز و راست دست بودنش اشاره کرد.

خانواده

خانواده الناز ملک به ظاهر کم جمعیت است و اطلاعاتی چندانی از اسم و شغل پدر و مادر، تعداد خواهر و برادر یا این که وی فرزند چندم خانواده است در سایت ها نیست و حتی اگر به اینستاگرام این بازیگر سری بزنید وی تاکنون عکسی از خانواده اش منتشر نکرده است که در این زمینه اطلاعاتی کسب کنیم

تحصیلات

تحصیلات الناز ملک، مشخص نیست و حتی در اینستاگرام این هنرپیشه به اینکه در کدام دانشگاه و در چه رشته‌ای مشغول به تحصیل است اشاره‌ای نشده است.

الناز ملک
عکس جدید از الناز ملک

شروع فعالیت

شروع فعالیت الناز ملک در بازیگری با تئاتر مکبث به کارگردانی امیر دژاکام در سال 1398 است و پس از آن در فیلم های کوتاه میل شخصی،کافه فراموشی و چاه سرخ و تئاتر ایوب خان در سال 1399 حضور داشت. الناز با بازی در سریال آنتن در سال 1401 به صورت حرفه ای بازی مقابل دوربین را تجربه کرد اما هم بازی شدن او با حمید فرخ نژاد و سجاد بابایی در سریال سقوط با نقش آیسان کارگردانی سجاد پهلوان زاده باعث شهرت وی شد.

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط
الناز ملک بازیگر نقش آیسان
الناز ملک بازیگر فیلم سقوط
الناز ملک بازیگر فیلم سقوط

 کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری الناز ملک با دوره های بازیگری زنده یاد امین تارخ و فرزاد موتمن سپری شد. او همچنین دوره چهار ساله رشته بازیگری را در کلاس های آموزشگاه ماهان گذارند.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات الناز ملک مشخصی نیست، زیرا این بازیگر تازه وارده مصاحبه‌ای انجام نداده است. اما می توان از مطالبی که در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد پی برد که به کتاب، سفر، طبیعت گردی، بازیگری و موسیقی به ویژه نواختن کمانچه و پیانو علاقه دارد.

الناز ملک
عکس های الناز ملک

الناز ملک و همسرش

الناز ملک و همسرش، الناز ملک و همسرش و فرزندش از عبارت های مورد جست و جوی مخاطبان است که به دنبال اطلاعاتی در این زمینه هستند اما با توجه به این که این بازیگر تاکنون عکسی از همسرش در صفحه ای شخصی منتشر نکرده است شاید بتوان گفت که وی مجرد است.

الناز ملک در شبکه های اجتماعی

سایت

الناز ملک ویکی پدیا

اینستاگرام

elnaazmalek

اینستاگرام الناز ملک

اینستاگرام الناز ملک که با عبارتی های مانند الناز ملک اینستاگرام، الناز ملک پور اینستاگرام و الناز ملک بازیگر اینستاگرام نیز جست و جو شده است به آدرس elnaazmalek است که 148 هزار فالور دارد و 96 صفحه را دنبال می کند اما قبل از شهرتش 6410 فالور داشت. الناز فعالیت در اینستاگرام را با انتشار عکسی از خودش در روز پنجشنبه خ 27 دسامبر 2018 مصادف با 6 دی سال 1397 آغاز کرد که تاکنون عکس وی 510 لایک دارد و پس از آن 37 پست دیگر بارگذاری کرده است.همچنین صفحه ویکی پدیا الناز ملک هنوز ایجاد نشده است.

اینستاگرام الناز ملک
صفحه اینستاگرام الناز ملک

فیلم های الناز ملک

الناز ملک در سریال آنتن

الناز ملک در سریال آنتن نقش یکی از دانشجویان رشته دامپزشکی به نام نیلوفر را ایفا می کند که عشق و عاشقی او با فرزاد حاتمی (ارسلان قاسمی) لحظات بامزه ای را برای مخاطبان رقم می زند.این بازیگر اولین تجربه تصویری مقابل دوربین را به کارگردانی سید ابراهیم عامریان در شبکه نماش خانگی به دست اورد و با بازیگران مانند پژمان جمشیدی، الیکا عبدالرزاقی،هادی کاظمی و...هم بازی شد.

الناز ملک و ارسلان قاسمی در سریال آنتن
الناز ملک و ارسلان قاسمی در سریال آنتن

الناز ملک در سریال سقوط

الناز ملک در سریال سقوط با نقش آیسان در سن 27 سالگی به شهرت رسید.نقش آیسان در سریال سقوط درباره دختری است که به همراه همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه میشود، اما در بین راه گرفتار داعش میشوند و این آغاز سرنوشت تلخ او و همسرش هست.

سقوط یک سریال در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در ژانر درام و خانوادگی است که بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد،عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابایی، امین میری و وحید آقاپور در این سریال به هنرمندی پرداخته‌اند.

الناز ملک
حمید فرخ نژاد و الناز ملک

 الناز ملک درباره نحوه انتخاب اش برای سریال سقوط می گوید: دقیقا ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۰ بود که محمد حسین مهدویان به موسسه ما آمد برای دیدن بازیگر و آنجا بود که برای سریال سقوط انتخاب شدم.آقای مهدویان من کنار شما تو این مدت رشد کردم و یادگرفتم و یاد میگیرم، ممنون که بهم اعتماد کردید، امیدوارم با اعتماد کارگردان هایی مثل شما، ورود نسل جدید و مستعد به دنیای بازیگری سهل تر شود.

الناز ملک
محمد حسین مهدویان و الناز ملک

الناز در اینستاگرامش درباره بازی در سریال سقوط نوشته است : کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود و انسان با نخستین درد! در من زندان ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمیکرد من با نخستین نگاه تو آغاز شدم.


الناز ملک
الناز ملک و سجاد بابایی در سریال سقوط
الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط
عکس الناز ملک در سقوط

 تک پرسوناژ آنا

 تک پرسوناژ آنا عنوان نمایشی به کارگردانی امیر دژاکام در سال 1402 است که الناز ملک هر هفت پرسوناژ این نمایش را به تنهایی اجرا کرد و برنده بهترین جایزه بازیگری جشنواره موندرام تونس در قاره آفریقا شد.

الناز ملک برنده بهترین جایزه بازیگری جشنواره مونودرام تونس 
الناز ملک برنده بهترین جایزه بازیگری جشنواره مونودرام تونس 

 الناز ملک در آکتور

الناز ملک در آکتور نقش یک مراجعه کننده به مشاور با بازی هانیه توسلی در نقش نازی را به عهده داشت که چشمان اشک بار وی به بدلیل خیانت شوهرش به او در این سریال است.این بازیگر سومین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی را به کارگردانی نیما جاویدی به دست آورد و با ستارگانی چون نوید محمدزاده در نقش علی و احمد مهران فر در نقش مرتضی هم بازی شد.هومن برق نورد، هستی مهدوی فر، سها نیاستی، مهراوه شریفی‌نیا و گلاره عباسی نیز در این سریال به هنرمندی پرداختند.

الناز ملک در آکتور
عکس الناز ملک در آکتور


الناز ملک در آکتور
هانیه توسلی و الناز ملک در آکتور

الناز ملک در زخم کاری

الناز ملک در زخم کاری 2 نقش سیما همسر شفاعت با بازی مهران غفوریان را به عهده دارد. زخم کاری بازگشت یک سریال نمایش خانگی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1402 است که ستارگانی چون رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، مرتضی امینی‌تبار، سید جواد هاشمی، مه‌لقا باقری و الهه حصاری نیز در آن حضور دارند.

الناز ملک در زخم کاری 2
عکس الناز ملک در زخم کاری 2
الناز ملک در زخم کاری 2
الناز ملک بازیگر نقش سیما در فصل دوم سریال زخم کاری

لیست آثار الناز ملک پور

نام

سال

توضیحات

تئاتر

مکبث

1398

کارگردان: امیر دژاکام

بازیگران: الناز تاریخی، آناهیتا صفی خانی و ...

فیلم کوتاه

میل شخصی

1399

کارگردان: علیرضا علیخانی

فیلم کوتاه

کافه فراموشی

1399

کارگردان: امیر دژاکام

فیلم کوتاه

چاه سرخ

1399

کارگردان: امیر دژاکام

تئاتر

ایوب خان

1399

کارگردان: امیر دژاکام

بازیگران: الهام خضرائی منش، نسیم ‌داداشی

سریال

آنتن

1401

در نقش نیلوفر یکی از دانشجویان رشته دامپزشکی

کارگردان: سید ابراهیم عامریان

بازیگران: پژمان جمشیدی، الیکا عبدالرزاقی

سریال

سقوط

1401

در نقش آیسان

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، عباس جمشیدی‌فر

 نمایش تک پرسوناژ آنا

1402

برنده بهترین جایزه بازیگری جشنواره موندرام تونس در قاره آفریقا

کارگردان: امیر دژاکام

آکتور

1402

در نقش مراجعه کننده

کارگردان: نیما جاویدی

بازیگران: نوید محمد زاده، احمد مهران فر

رخم کاری

1402

در نقش سیما

کارگردان: محمد حسین مهدویان

بازیگران: رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز

جوایز و افتخارات الناز ملک

عنوان

سال

توضیحات

برنده بهترین جایزه بازیگری جشنواره موندرام تونس در قاره آفریقا

1402

 نمایش تک پرسوناژ «آنا» به کارگردانی امیر دژاکام


الناز ملک
تصاویر از الناز ملک

11 حقیقت جالب درباره الناز ملک

  1. الناز ملک پور مشهور به الناز ملک است.
  2. الناز علاوه بر بازیگری به نوازندگی هم مشغول است و ساز تخصصی او کمانچه است.
  3. بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط به زبان ترکی هم آشنایی کامل دارد.
  4. امیر دژاکام با 5 مرتبه همکاری بیشترین اعتماد را به وی داشته است.
  5. الناز ملک با بازی در نقش آیسان در سریال سقوط به شهرت رسید.
  6. الناز ملک در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.
  7. اینستاگرام این بازیگر تیک آبی ندارد.
  8. این بازیگر در نظرسنجی رسانه‌ «سینمانوین» که بیش از ۸۸۰۰ اکانت در آن مشارکت داشتند با ۴۷۶۴ رای به عنوان بهترین بازیگر نوظهور سینمای ایران در دوسال اخیر از نگاه مخاطبی انتخاب شد.
  9. وی رمان های مینیمالیستی رو بیشتر می پسندد ولی فضای کتاب «گابریل گارسیا مارکز» را خیلی دوست دارد.
  10. الناز ملک در اردیبهشت ۱۴۰۲ با نمایش تک پرسوناژ «آنا» به کارگردانی امیر دژاکام برنده بهترین جایزه بازیگری جشنواره موندرام تونس در قاره آفریقا شد.
  11. الناز ملک در نیسان آبی بازی نکرده است.
الناز ملک
عکس های اینستاگرام الناز ملک

عکس های الناز ملک

الناز ملک
 الناز ملک در کنسرت رضا صادقی
الناز ملک
 الناز ملک در زخم کاری 2
الناز ملک
عکس های اینستاگرام الناز ملک
الناز ملک
تصاویری از الناز ملک
الناز ملک
عکس الناز ملک پور
الناز ملک
 الناز ملک و جواد عزتی در زخم کاری 2

 

الناز ملک
 الناز ملک و رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری 2
الناز ملک
عکس های الناز ملک در سریال سقوط
الناز ملک
عکس های اینستاگرام الناز ملک
الناز ملک
الناز ملک در تئاتر ایوب خان
الناز ملک
عکس اینستاگرام الناز ملک
الناز ملک
عکس شخصی الناز ملک
الناز ملک
الناز ملک در سریال سقوط
الناز ملک
الناز ملک و سجاد بابایی در سریال سقوط
الناز ملک
بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط
الناز ملک
عکس الناز ملک در سریال سقوط
الناز ملک
عکس شخصی از الناز ملک
الناز ملک
عکس های اینستاگرام الناز ملک
الناز ملک
عکس جدید الناز ملک

پرسش های متداول

سن الناز ملک چقدر است؟
الناز ملک متولد سال 1374 است و 27 سال سن دارد.
پیج الناز ملک به چه آدرسی است؟
پیج الناز ملک یا همان اینستاگرام الناز ملک به آدرس elnaazmalek است.
قد الناز ملک چقدر است؟
قد الناز ملک 174 سانتی متر است.
الناز ملک اصالتا اهل کجاست؟
الناز ملک اصالتا اهل آذربایجان شرقی است.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست؟

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط، الناز ملک است.

الناز ملک در انتن چه نقشی دارد؟
الناز ملک در سریال آنتن نقشیکی از دانشجویان رشته دامپزشکی به نام نیلوفر را ایفا می کند.
نقش الناز ملک در سقوط چیست؟
آیسان، نقش الناز ملک در سقوط بود.
 شوهر الناز ملک در سقوط کیست؟
سجاد بابایی بازیگر، شوهر الناز ملک در سقوط بود.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی و عکس های الناز ملک که با نقش آیسان در سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در شبکه نمایش خانگی به شهرت رسید را بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر افغان از تئاتر تا شهرت با عکس و بیوگرافی مهران غفوریان و همسرش از بیماری تا سکته قلبیرا نیزمطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر خوش چهره و جوان هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی، هنری و حواشی آن دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 4.5 (از 2 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. 19 دی 1401 22:52
    زنده یاد امین تارخ و فرزاد موتمن؟
  2. مرتضی
    23 دی 1401 09:58
    واقعا خوشگله فقط همین رو دیدم بازیش مالی نبود
  3. 29 دی 1401 14:56
    فک کنم اصالتا اهل شاهرود باشه.
  4. 4 فروردین 1402 02:45
    نقل قول: سینا
    فک کنم اصالتا اهل شاهرود باشه.

    شاهرود؟! اصالتا اهل تبریز هستن