hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > شب‌های یلدایی با حضور بانوان کارآفرین

شب‌های یلدایی با حضور بانوان کارآفرین

شهردار منطقه ۹ از برگزاری نمایشگاه شب‌های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی (خیابان غذا) با حضور ۱۶۱ بانوی فعال کارآفرین و سرپرست خانوار در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرحیم مرتضوی از برگزاری نمایشگاه شب‌های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی (خیابان غذا) با حضور ۱۶۱ بانوی فعال کارآفرین و سرپرست خانوار در غرب پایتخت خبر داد و گفت: در راستای حمایت از بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار، مجموعه شهری در منطقه ۹ تهران در ایام منتهی به شب یلدا نسبت به برگزاری نمایشگاه فروش محصولات متنوع در گذر گردشگری اجتماعی اقدام کرده است.

شهردار منطقه ۹ تهران خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد ۱۶۱ بانوی فعال کارآفرین در رشته‌های مختلف صنایع دستی، تولیدات هنری و سوغات، محصولات خود را به منظور فروش عرضه کرده‌اند.

شب‌های یلدایی با حضور بانوان کارآفرین

وی عنوان کرد: در مجموع ۲۰ غرفه از غرفه‌های گذر گردشگری اجتماعی غرب پایتخت به زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته تا نسبت به عرضه محصولات متنوع خود اقدام کنند.

مرتضوی اظهار کرد: نمایشگاه شب‌های یلدایی از ۲۲ آذر لغایت ۲ دی ماه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ در انتهای بلوار استاد معین واقع در خیابان بدرالزمان قریب (خیابان اجتماعی) پذیرای شهروندان است.

شب‌های یلدایی با حضور بانوان کارآفرین

در کنار عرضه محصولات متنوع صنایع دستی و سوغات در گذر گردشگری اجتماعی (خیابان غذا)، وجود اتاقک‌هایی جهت عکاسی سنتی و چایخانه در فضایی باز در کنار اغذیه فروشی‌ها، مجموعه شهری منطقه ۹ تهران حال و هوایی با طعم نشاط یلدایی در این قسمت از شهر تهران ایجاد کرده و پذیرای جمع صمیمانه شهروندان در غرب پایتخت است.

منبع: mehrnews-5658312

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد