hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > درخواست مهم ساپینتو از استقلالی‌ها

درخواست مهم ساپینتو از استقلالی‌ها

خبرورزشی نوشت: استقلال با ریکاردو ساپینتو خوب پیش رفته چرا که قهرمان سوپر جام شده و در لیگ برتر هم یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

ریکاردو ساپینتو یک مربی پر جنب و جوش و البته کمی‌عصبانی است و کسانی که او را از نزدیک می‌شناسند، می‌گویند مربی است که به خوبی شاگردانش را برای یک نمایش خوب در زمین ترغیب و تشویق می‌کند.

او در آستانه دربی یک درخواست مهم از شاگردانش داشته است. او در تمرینات از استقلالی ها خواسته در دربی با قلب و با همه اشتیاق بازی کنند و در این صورت برنده دربی خواهند شد.

مصاف دو تیم در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس دو امتیاز از استقلال پیش است. در صورتی که استقلال برنده شود، یک امتیاز از پرسپولیس پیش می‌افتد اما اگر برنده تیم پرسپولیس باشد، اختلاف امتیاز این تیم با جدی‌ترین رقیبش ۵ امتیاز می‌شود و در این صورت کار برای استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر این فصل سخت می‌شود.

با قلب‌تان بازی کنید. با همه وجود به میدان بروید. با همه اشتیاق و برای تماشاگران بازی کنید. این ها تاکتیک های ریکارد ساپینتو برای دربی است و باید منتظر ماند و دید که جواب می‌دهد یا خیر.

البته تا به این جای کار استقلال با ریکاردو ساپینتو خوب پیش رفته چرا که قهرمان سوپر جام شده و در لیگ برتر هم یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

۲۵۸۲۵۴

منبع: khabaronline-1707075

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد