hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > از اجرای رزمایش قطع برق تا سناریونویسی قطع گاز

از اجرای رزمایش قطع برق تا سناریونویسی قطع گاز

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور گفت: پدافند غیرعامل موضوعی کلان، فراگیر و مرتبط با عرصه‌های متنوع شامل موضوعات مالی، اقتصادی، تولیدی و … است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا کاظم‌زاده مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، گفت: پدافند غیرعامل از سال ۱۳۹۰ با توجه به لزوم ترویج این فرهنگ در جامعه و همچنین فعال‌سازی هرچه بیشتر توانایی‌های موجود کشور راه‌اندازی شد که از قابلیت‌های آن می‌توان به ایجاد بستر مناسب برای توسعه پایدار توان ملی کشور، تنش‌زدایی، افزایش آستانه مقاومت ملی، بازدارندگی، کاهش مخاطرات و آسیب‌پذیری اشاره کرد.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور، ادامه داد: پدافند غیرعامل موضوعی کلان، فراگیر و مرتبط با عرصه‌های متنوع شامل موضوعات مالی، اقتصادی، تولیدی، صنایع، ارتباطات و فناوری اطلاعات و … است.

وی در پایان، یادآور شد: فضاسازی محیطی، برگزاری نشست مناطق ۳ و ۶ کشوری، گردهمایی با کارشناسان، رزمایش قطع برق و تخلیه اضطراری و سناریونویسی قطع گاز در مراکز شبانه‌روزی تحت نظارت از اقدامات هفته پدافند غیرعامل در سازمان بهزیستی کشور برشمرد.

منبع: mehrnews-5621436

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد