hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > VAR دشمن رئال: دو گل مردود در ۳۰ دقیقه

VAR دشمن رئال: دو گل مردود در ۳۰ دقیقه

ورزش سه نوشت: رئال مادرید شروعی طوفانی در دیدار برابر الچه داشت اما دو گل این تیم از سوی کمک داور ویدئویی رد شد.

رئال مادرید از دقایقی قبل در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا به مصاف الچه رفت و این دیدار تا اواخر نیمه اول این دیدار با نتیجه ۰-۱ به سود شاگردان کارلو آنچلوتی است.
این تیم بازی را با قدرت شروع کرد و خیلی زود موفق شد در دقیقه ششم این بازی توسط کریم بنزما به گل برسد، اتفاقی که پس از اهدای توپ طلا به این بازیکن فرانسوی در مراسمی که دوشنبه شب در پاریس برگزار شد می‌توانست شادی ویژه‌ای را برای او به همراه داشته باشد.
با این حال، پس از به ثمر رسیدن این گل بود که کمک داور ویدئویی اعلام کرد این بازیکن زمانی به توپ رسیده که در موقعیت آفساید قرار داشته و آن را مردود اعلام کرد.
اما رئال کوتاه نیامد و تنها پنج دقیقه بعد بود که این بار با پاس گل بنزما و ضربه نهایی فدریکو والورده دروازه حریف را باز کرد تا اولین گل بازی به ثمر رسیده باشد.

VAR دشمن رئال: دو گل مردود در ۳۰ دقیقه

سومین موقعیت گل برای تیم آنچلوتی نیز در دقیقه 27 این بازی روی چند پاس زیبا به وجود آمد و داوید آلابا توانست آن را وارد دروازه حریف کند تا اختلاف دو برابر شود.
اما باز هم کمک داور ویدئویی وارد عمل شد و با بررسی دقیق این صحنه اعلام کرد که باز هم گل رئال به دلیل خطای آفساید مردود است تا با وجود به ثمر رسیدن سه گل، این بازی با نتیجه 0-1 ادامه پیدا کند.

۲۵۱۲۵۴

منبع: khabaronline-1685588

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد