hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تاج بعد از ویلموتس فرار کرد؛ انگار اسکوچیچ منتظر اعدام بود!

تاج بعد از ویلموتس فرار کرد؛ انگار اسکوچیچ منتظر اعدام بود!

مهر نوشت: مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.

اوجود گذشت زمان از ایجاد تغییرات در تیم ملی فوتبال ایران و برکناری دراگان اسکوچیچ از این تیم، واکنش‌ها به این تصمیم فدراسیون فوتبال ادامه دارد. فدراسیون فوتبال بعد از روی کار آمدن مهدی تاج به عنوان رئیس جدید، اسکوچیچ را با وجود صعود به جام جهانی قطر از کار برکنار کرد.

در ادامه، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی به عنوان جانشین اسکوچیچ انتخاب شد تا تیم ملی را در جام جهانی هدایت کند. این موضوع در هفته‌های گذشته واکنش اسکوچیچ و دستیارانش را به دنبال داشت. در جدیدترین مورد، «کرونوسلاو رندولیچ» دیگر مربی تیم ملی در زمان هدایت اسکوچیچ نسبت به برکناری هموطن خود از نیمکت ایران انتقاد کرد.

رندلویچ گفت: نمی‌توان توضیح داد که یک نفر در ۱۷ بازی ۱۵ برد داشته باشد و ایران را از یک وضعیت تقریباً ناامیدکننده به جام جهانی برساند، میلیون‌ها دلار به فدراسیون فوتبال بدهد و سپس او را حذف کنند.

وی ادامه داد: مربی‌ها وقتی نتیجه نمی‌گیرند عوض می‌شوند اما این مثالی است که نه نتیجه و نه قرارداد امضا شده معنایی نداشت! اول از همه، دراگان اسکوچیچ یک بی عدالتی بزرگ را تجربه کرد

دستیار سابق اسکوچیچ در تیم ملی ایران تصریح کرد: من تا به حال چنین چیزی را تجربه نکرده بودم، زیرا از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت. با وجود اینکه دراگان اسکوچیچ با آشفتگی دائمی فدراسیون در آنجا نتیجه معجزه آسایی گرفت، انگار منتظر اعدام بود.

رندلویچ افزود: در دو سال و نیمی که اسکوچیچ آنجا بود، چهار رئیس فدراسیون تغییر کردند. مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون، اولین بار زمانی که مارک ویلموتس -مربی سابق تیم ملی ایران پیش از اسکوچیچ- اخراج شد، فرار کرد. او هفت روز قبل از بازگشت به فدراسیون، در تلویزیون گفت که کارلوس کی روش را به جای ما می‌آورد و این کار را هم کرد. بنابراین اسکوچیچ، ماریو توت، زگانیر و من جام جهانی قطر را نخواهیم دید.

258 258

منبع: khabaronline-1683534

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد