hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > میزبانی شهرداری منطقه ۱۷ از جاماندگان اربعین حسینی

میزبانی شهرداری منطقه ۱۷ از جاماندگان اربعین حسینی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ از استقرار موکب‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی در روز اربعین در میدان زکات و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد متولیان با اشاره به پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، گفت: سال هاست که همزمان با اربعین حسینی شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و جا ماندگان از حضور و زیارت حضرت در دارالشهدای تهران گرد هم می آیند و به نیت زیارت نیابتی از آستان مقدس امامزاده حسن (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را می‌پیمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ افزود: امسال نیز در روز اربعین حسینی محبان اهل بیت (ع) پس‌از اجتماع در آستان مقدس امام زاده حسن (ع)، اقامه نماز صبح و قرائت زیارت اربعین، این مسیر را به نیت همراهی با کاروان زائران اربعین طی الارض خواهند کرد.

وی با اشاره به برپایی موکب‌های فرهنگی در روز اربعین سرور و سالار شهیدان تصریح کرد: شهرداری منطقه ۱۷ در روز اربعین حسینی با برپایی موکب فرهنگی همراه با دسته روی هیئت نوجوانان، خدمات گروه‌های گفتمانی، تبلیغی، تعزیه، نقالی، چهارپایه خوانی و پرده خوانی از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در خیابان شهید رجایی، میدان بهشت میزبان عاشقان حسینی خواهد بود.

با هدف خدمت رسانی شایسته به عاشقان و عزاداران حضرت سید الشهدا موکب‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی در روز اربعین در میدان زکات و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) مستقر خواهند شد.

منبع: mehrnews-5589527

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد