hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > شعله‌زنی آتش‌سوزی انبار خیابان خیام

شعله‌زنی آتش‌سوزی انبار خیابان خیام

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به وقوع حریق در یک انبار در محدوده خیابان خیام از انجام شعله‌زنی اولیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی با تشریح جزئیات حادثه وقوع حریق در خیابان خیام، کوچه مبرا گفت: ساعت ۱۷:۰۵ امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار به نشانی فوق‌الذکر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و عوامل شهرداری منطقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در محل حادثه مشاهده شد که یک ساختمان سه طبقه قدیمی به وسعت حدوداً ۴۰۰ متر در سه طبقه و هر طبقه به وسعت ۱۵۰ متر تماماً تبدیل به انباری برای نگهداری کیف و محصولات چرمی شده بود.

ملکی با اشاره به اینکه محل حادثه کاملاً شعله‌ور بود، گفت: در لحظات اولیه آتش از تمامی درها و پنجره‌ها به بیرون سرایت کرده بود و دود زیادی در آسمان بلند شده بود که از فواصل دور قابل رؤیت بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود را آغاز کردند و در اولین اقدام ساختمان‌های اطراف را تخلیه کردند.

وی با اشاره به آغاز عملیات اطفا از چند جهت اظهار کرد: در حال حاضر شعله‌زنی اولیه انجام شده و از گسترش بیشتر و سرایت به اطراف حریق جلوگیری شده و نیروها مشغول به اطفا کامل و ورود به مرحله لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند.

منبع: mehrnews-5586672

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد