hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تهران میزبان کارگاه بین‌المللی سلامت اضطراری در جمعیت‌ های انبوه

تهران میزبان کارگاه بین‌المللی سلامت اضطراری در جمعیت‌ های انبوه

مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر از برگزاری کارگاه بین‌المللی ارائه خدمات سلامت اضطراری در جمعیت‌های انبوه (H.E.L.P) از ۲۴ مهر به مدت ۲ هفته در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین علیخانی مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر توضیح داد: کارگاه بین‌المللی سلامت اضطراری در جمعیت‌های انبوه، برای مدیران پایه‌ی عملیاتی و رهبران میانی در سازمان‌های بهداشتی و بحران طراحی شده است و شرکت کنندگان می‌توانند از سراسر دنیا در آن شرکت کنند. بنابراین داوطلبان مدارک خود را ارسال کرده و از بین آن‌ها ۳۰ نفر پذیرش می‌شوند و از ۲۴ مهر امسال به مدت ۲ هفته و به شکل مستمر، همه روزه از ۸ صبح تا ۱۷ به صورت حضوری در محل برگزاری کارگاه در تهران شرکت خواهند کرد.

علیخانی افزود: این کارگاه توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برگزار می‌شود و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران نیز در برگزاری آن همکاری می‌کند.

مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر، قواعد همکاری‌های بین‌المللی، چرخه مدیریتی در سانحه، بهداشت محیط و آب، تغذیه، اپیدمی بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، بهداشت روان آسیب‌دیدگان و فرآیند شکل‌گیری خدمات بهداشتی و درمانی در سوانح، از جمله عناوین مباحث مطرح در این کارگاه است و کلیه مباحث صرفاً به زبان انگلیسی ارائه می‌شود.

او ادامه داد: این دوره بین‌المللی قبل از کرونا نیز در چند نوبت به میزبانی ایران برگزار شده‌است و این نخستین دوره پس از آغاز همه‌گیری کرونا در تهران است.

منبع: mehrnews-5581343

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد