hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > آخرین تیر بر پیکر نیمه جان ورزش همگانی

آخرین تیر بر پیکر نیمه جان ورزش همگانی

سایت فدراسیون ورزش‌های همگانی نوشت:معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!

افشین ملایی 25 تیر سال 1399 با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی انتخاب شد و وزارت ورزش حکم ماموریت وی برای حضور در این فدراسیون را صادر کرد. این حکم هر ساله از سوی وزارت ورزش برای ادامه فعالیت ملایی در فدراسیون همگانی صادر می شد اما از چند ماه پیش و به دنبال اختلافات به وجود آمده، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش از تمدید ماموریت وی امتناع کرد.

پس از جدا کردن انجمن آمادگی جسمانی و 26 رشته دیگر از فدراسیون ورزشهای همگانی، انتظار می رفت وزارت ورزش همراهی بیشتری با فدراسیون نیمه جان همگانی داشته باشد اما با نامه ای که سینا کلهر به فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش زده است، آخرین تیر به این پیکر نیمه جان هم شلیک شد.

سینا کلهر در نامه ای که 12 شهریورماه جاری به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش زده با تمدید ماموریت افشین ملایی مخالفت کرده است تا شائبه تسویه حساب شخصی از سوی وی با رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی قوت بگیرد.

251 251

منبع: khabaronline-1669887

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد