hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > حضور دکتر کولیوند در کنار امدادگران پایگاه امدادی ملارد همزمان با آغاز سال نو

حضور دکتر کولیوند در کنار امدادگران پایگاه امدادی ملارد همزمان با آغاز سال نو

همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱، رئیس جمعیت هلال‌احمر و هیات همراه در پایگاه امداد جاده‌ای ملارد حضور یافتند و در کنار امدادگران سال نو را آغاز کردند.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا دکتر پیرحسین کولیوند در نشست صمیمی با امدادگران پایگاه امداد جاده‌ای ملارد، در آغازین لحظات سال جدید ضمن تبریک سال نو و تقدیر از خدمات و زحمات امدادگران گفت: امدادگران هلال‌احمر افرادی هستند که آرامش را از خود می‌گیرند تا به مردم خدمت کنند. اینها از بهترین‌ها و شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: بهترین لحظات برای من زمانی است که در کنار امدادگران هستم و با آنان گفت‌وگو می‌کنم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر نظر مثبت رئیس جمهوری به امدادگران این جمعیت گفت: در سال ۱۴۰۱ اتفاق‌های خوبی می افتد. پیرو مذاکراتی که با رئیس جمهوری انجام شد امدادگران وضعیت معیشتی بهتری خواهند داشت.

کولیوند تصریح کرد: اصلی ترین سرمایه جمعیت هلال‌احمر مردم هستند. در آخرین روزهای سال گذشته، داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور، به مستمندان کمک کردند. مردم هم می‌توانند با حمایت از نیازمندان، کمک‌حال جمعیت هلال‌احمر در این راه باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، رئیس جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: نام گذاری مقام معظم رهبری بر سال جدید، این ظرفیت را در هلال‌احمر فعال می‌کند تا در سازمان تدارک پزشکی منویات ایشان را برآورده سازد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد