hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > پرسپولیس یک سر و گردان بالاتر از استقلال بود

پرسپولیس یک سر و گردان بالاتر از استقلال بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دربی بسیار کم اشتباه و یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ محمد پنجعلی درباره تساوی دربی ۹۸، عنوان کرد: بازی بسیار جذاب بود و پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود اما داوری مصیبت بود. زمانی که توپ بیرون رفت، داور سوت زد و بازی نگه داشته شد، بازیکنان تعویضی لب خط آمدند اما داور دستور به ادامه بازی داد و همین اعتراض یحیی را به دنبال داشت. او سکته نکرد، خوب بود. 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه داور نقش بسزایی در زمان گل خوردن پرسپولیس داشت، خاطرنشان کرد: داور به صورت علنی بازی را برگرداند و من واقعا نمی‌دانم چه بگویم. ۱۰۰ درصد داوری دخیل بود.

وی اظهارداشت: گذشته از اینکه پرسپولیس در این بازی موقعیت‌های زیادی داشت، توپ و زمین هم در اختیار بچه‌های ما بود. ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی، بازیکنان هر دو تیم استرس داشتند اما در ادامه پرسپولیس بازی را در دست گرفت و در همه سطوح توپ را می‌دواند. آنها بسیار کم اشتباه بودند و واقعا از بازی لذت بردیم اما نمی‌دانم درباره داوری چه بگویم.

پنجعلی همچنین درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه، گفت: حضور تماشاگران بسیار خوب بود و حتی اگر کل ورزشگاه پر می‌شد مشکلی هم به وجود نمی‌آمد.




  • 254 251

منبع: khabaronline-1613657

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد