hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > قالیباف: در بودجه و سیاست‌های مالی، ناترازی زیادی داریم

قالیباف: در بودجه و سیاست‌های مالی، ناترازی زیادی داریم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در کشور، ناترازی زیادی در بودجه و سیاست‌های مالی‌مان داریم.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف شامگاه چهارشنبه (25 اسفند) در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، به ارائه گزارشی در رابطه با مهمترین ویژگی‌های لایحه بودجه سال 1401 پرداخت.

وی اظهار کرد: موضوع بودجه در مسیر قانونی‌ای که طی می‌کند، یکی از موضوعات جدی و اساسی مردم و دولت است. گاهی در ذهن عمومی اینگونه برداشت می‌شود که این بودجه مربوط به دولت است اما در کشور ما با توجه به اینکه اقتصاد آنقدر دولتی شده و سهم عمده‌ای را دولت دارد، وقتی بودجه بسته می‌شود، یعنی اول زندگی مردم و دوم اداره دولت که بسیار مهم است.

قالیباف افزود: کسانی که در این زمینه دستی بر آتش دارند با دقت موضوع را دنبال می‌کنند که لایحه چه بوده و در مجلس چه تصویب شد و شورای نگهبان کجای آن را اصلاح کرد. همه این موارد مورد توجه بخش قابل توجهی از مردم است. لذت موضوع بودجه زندگی و سفره مردم، کار و تلاش و مجموعه اقتصاد است که از این جهت اهمیت بسیاری دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه کلی به بودجه کشور گفت: امروز در کشور ناترازی زیادی در بودجه و سیاست‌های مالی‌مان داریم.

ادامه دارد...

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد