hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > نحوه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان در آستانه سال نو

نحوه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان در آستانه سال نو

سرپرست بهزیستی استان تهران در آستانه سال نو نحوه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان را اعلام کرد.  

سمانه زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جامعه هدف بهزیستی که شامل معلولان، زنان سرپرست خانوار، افراد از کار افتاده و ایتام نیازمند هستند، گفت: جامعه هدف نیازمند مساعدت و یاری مردم نیک‌اندیش استان تهران هستند.

وی با بیان اینکه بهزیستی به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی دولت، وظایف پرشماری را در راستای تلطیف فضای معنوی جامعه برعهده دارد، خاطرنشان کرد: تشکیلات بهزیستی در سراسر استان تهران حلقه واسطه‌ای میان نگاه خیراندیش جامعه خیران و نیاز نیازمندان است و در همه ایام سال و مناسبت‌های مختلف در کمال شفافیت و صداقت به این رسالت قانونی خود عمل کرده است.

سرپرست بهزیستی استان تهران ادامه داد: بهزیستی همیشه خود را تسهیل‌گر جامعه در خصوص تامین امنیت روانی و همچنین رساندن کمک‌های افراد نیک اندیش به نیازمندان در کمترین زمان ممکن می‌داند و از این رو مکانی شایسته برای جمع‌آوری اعانات و هدایای مردمی است.

در همین راستا زمانی به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه سال نو برای نیازمندان تاکید و به تشریح روش‌های جذب مشارکت‌های مردمی پرداخت و گفت: خیران می‌توانند در این ایام کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران نزد بانک مرکزی ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ یا شماره شبا IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۵۵۴۶۷ یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۱۹۸۴۷۲۰  واریز کنند.

وی در ادامه به شیوه‌های پرداخت الکترونیک در مناسبت‌های خاص هم اشاره کرد و افزود: همچنین خیران با شماره‌گیری #۵۵۵۷۲۴ یا #۲۶۷* می‌توانند کمک‌های خود را پرداخت کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد