hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > لیونل مسی؛ با نیمار آن سیرک را ترک کن! /عکس

لیونل مسی؛ با نیمار آن سیرک را ترک کن! /عکس

ورزش سه نوشت:باشگاه سابق لیونل مسی یعنی نیولز اولد بویز خواهان بازگشت او به آرژانتین شده است.

لیونل مسی احتمالا در حال سپری کردن سخت‌ترین دوران خود در رده باشگاهی بوده و برای اولین بار اخیرا توسط هواداران تیم خود هو شده است. بعد از نمایش ضعیف در لیگ قهرمانان و شکست عجیب پاری سن ژرمن ‌مقابل رئال مادرید، لیونل مسی در کنار نیمار در اولین بازی خانگی مقابل بوردو به‌شدت مورد سرزنش هواداران قرار گرفته و از سوی آنها هو شد.

لیونل مسی در ماه‌های ابتدایی حضور خود در پاریس اصلا نمایش خوبی نداشته و قادر به تکرار روزهای درخشان خود در بارسلونا نبوده است. پاری‌سن‌ژرمن در شرایطی مقابل رئال مادرید حذف شد که در دیدار رفت به برتری رسیده و در خانه این تیم تا دقیقه 60 پیش بود، اما به یک‌باره و با هت‌تریک کریم بنزما همه‌چیز تغییر کرد. اما حالا باشگاه نیولز اولد بویز که لیونل مسی آنجا فوتبال خود را آغاز کرده و در این تیم طی پله‌های رشد را آغاز کرد، به این رفتار هواداران پاری سن ژرمن واکنش نشان داده و با سیرک خطاب کردن این باشگاه، از لیونل مسی خواهان بازگشت به خانه و البته آوردن نیمار با خود شده است.

باشگاه نیولز اولد بویز در صفحه توئیتر خود نوشت: "زمان ترک کردن آن سیرک و پیوستن به کارناوال فرا رسیده است. لئو، ما منتظر تو در استادیوم خانگی خود هستیم. نیمار را هم با خود بیاور، او عاشق کارناوال است."

لیونل مسی؛ با نیمار آن سیرک را ترک کن! /عکس

بیشتر بخوانید

251253

منبع: khabaronline-1612633

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد