hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > توافقی که انتفاع اقتصادی نداشته باشد، فاقد ارزش است

توافقی که انتفاع اقتصادی نداشته باشد، فاقد ارزش است

نماینده مردم اردبیل گفت: هرگونه توافقی که برای ملت ایران انتفاع اقتصادی نداشته باشد، فاقد ارزش است.

«صدیف بدری» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد روند مذاکرات برای توافق گفت: توافق خوب برای ایران مورد هدف است، اگر این توافق خوب سریعا به دست بیاید  ایده آل ماست. ایران در این دور از مذاکرات به دنبال توافق خوب است که منافع ملت ایران تامین و تحریم‌ها برداشته شود.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: تیم مذاکره کننده به دنبال توافق خوب است و با هوشیاری و درایت اهداف مورد نظر ملت و حاکمیت را دنبال می‌کند.

نماینده مردم اردبیل با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران گفت: رفع مشکلات اقتصادی در حوزه تحریم‌ها برای کشور مهم است لذا هرگونه توافقی که برای ملت ایران انتفاع اقتصادی نداشته باشد، فاقد ارزش است.

بدری تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ناچار است که در چارچوب توافق برجام مذاکرات را ادامه دهد،این توافق در گذشته انجام شده و ایران در این توافق متعهد به پذیرش محدودیت‌هایی شده است، تلاش تیم مذاکره کننده بر این است که در این چارچوب امتیازات بیشتری را از آمریکا و غرب بگیرد.

وی ادامه داد: اما در هر صورت برجام پایه‌ی هر توافقی است که در وین بدست بیاید و همین امر محدودیت‌هایی را برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایجاد کرده است. وزارت امور خارجه نمی‌تواند فراتر از برجام مذاکره کند.

بدری با بیان اینکه آمریکا نمی‌خواهد  توافقی حاصل شود گفت: ایران بر اساس موازین بین المللی اهداف خود را از طریق دیپلماسی دنبال می‌کند و با تکیه بر توان داخلی برای حل مشکلات اقتصادی، بر مواضع  اصولی خود در مذاکرات اصرار دارد تا آمریکا ناچار به پذیرش حقوق ملت ایران شود.

نایب رییس کمیسیون عمران اظهار داشت: تاکنون روند مذاکرات به خوبی پیش رفته است  و ایران هم بر مواضع اصولی خود پافشاری کرده است ملت ایران تسلیم زیاده خواهی غرب نخواهد شد.

نماینده مردم اردبیل خاطر نشان کرد:دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی و رفع تحریم ها  به خوبی عمل کرده است و امیدواریم  نتیجه این مذاکرات هم  به سرانجام مطلوب برسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد