hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > حضور تماشاگر در دربی همچنان روی هوا!

حضور تماشاگر در دربی همچنان روی هوا!

ورزش سه نوشت: به احتمال فراوان دربی ۹۸ پایتخت بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

با وجود وعده های صورت گرفته از سوی وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال ، احتمالا بازهم شاهد برگزاری دربی پایتخت بدون حضور تماشاگران باشیم.

حدود ۱۰ روز پیش بود که فدراسیون فوتبال اعلام کرد در حالی رایزنی با وزارت بهداشت برای گرفتن مجوز حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در مسابقه استقلال و پرسپولیسدر تاریخ ۲۶ اسفندماه است.  در آن مقطع گفته می‌شد این موضوع قطعی شده و حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون نیز مصاحبه ای با خبرنگار ما انجام داد و از احتمال بالای با تماشاگر بودن دربی گفت.

چند روز بعد از آن حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم جشن ملی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد که دربی پایتخت با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شود تا خیال خیلی ها آسوده شود.
حالا اما در فاصله ۵ روز تا مسابقه استقلال و پرسپولیس هنوز مجوزهای لازم برای برگزاری دربی با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران صادر نشده است.

سجادی در حالی خبر از برگزاری دربی با تماشاگر داد مشخص بود که این موضوع بعد از تایید ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین استان تهران نهایی می‌شود که تا این لحظه در این رابطه چیزی به سازمان لیگ ابلاغ نشده است.
از سوی دیگر اعلام فدراسیون فوتبال برای برگزاری دربی با تماشاگر اعتراض های باشگاه های دیگر را در پی داشت. باشگاه‌های لیگ برتری معتقد بودند اگر قرار است بازی‌های لیگ برتر با تماشاگر شود، این حق باید برای همه تیم‌ها باشد و نه فقط استقلال و پرسپولیس از آن نفع ببرند و برای سایر تیم‌ها این اتفاق رخ ندهد.

با همه مسائل پیش آمده اما مساله اصلی درباره قطعی نشدن حضور تماشاگران حتی فقط برای دربی تهران است. ظاهرا مسئولان وزارت ورزش هنوز موافقت ستاد کرونا و شورای تامین استان تهران را برای حضور تماشاگران نگرفتند اما تلاش ها در این خصوص ادامه دارد.

با این شرایط این احتمال وجود دارد که دربی برگشت مثل بازی رفت استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار شود. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره تماشاگران دیدار دربی رخ می‌دهد و در نهایت حضور تماشاگران در این مسابقه حساس و جذاب را شاهد خواهیم بود یا اینکه باز هم این بازی مثل دیدارهای گذشته بدون تماشاگر برگزار می‌شود. هرچند که بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.



  • 251254

منبع: khabaronline-1611968

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد