hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اختصاص 35 میلیارد تومان برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس گلستان/ تکمیل 16 یادمان شهدای گمنام

اختصاص 35 میلیارد تومان برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس گلستان/ تکمیل 16 یادمان شهدای گمنام

ایسنا/گلستان مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: در سفر رئیس جمهور به گلستان 35 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس اختصاص یافته است.

سرهنگ محمدرضا کاظمی عصر امروز در ستاد راهیان نور استان گلستان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان اظهار کرد: رئیس جمهور در سفر به استان گلستان توجه ویژه ای به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند که جای قدردانی دارد که در رهاورد این سفر مصوبه ای برای پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به گلستان 35 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس اختصاص یافت، افزود: تکمیل این پروژه معنوی مورد درخواست همه مردم به ویژه جانبازان و خانواده شهدا است، این پروژه به دلیل کمبود اعتبار 10 سال به طول انجامید که خوشبختانه قدم های مؤثری برداشته شده و با تدبیر هیئت دولت، رئیس جمهور و تلاش های استاندار گلستان 35 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص یافت.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه در حال حاضر 75 درصد از عملیات عمرانی پارک موزه دفاع مقدس گلستان انجام شده است، تأکید کرد: پس از اجرای عملیات عمرانی، محتوای پارک موزه دفاع مقدس در دستور کار قرار می گیرد که تحقق این مهم نیز نیازمند تخصیص اعتبار است.

کاظمی با بیان اینکه اختصاص اعتبار به گلزارهای شهدای گمنام و یادمان های شهدا را رهاورد دیگر سفر رئیس جمهور به گلستان برشمرد و یادآور شد: از 54 یادمان شهدایی که در استان گلستان وجود دارد 16 یادمان شهدا هنوز به بهره برداری نرسیده است که امیدوارم با تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان بتوانیم در راستای تکمیل و بهره برداری از آن گام برداریم.

وی یادمان های شهدا را محل تجدید میثاق خانواده های شهدا و مفقودالاثر با شهدا دانست و خاطرنشان کرد: یادمان های شهدا مأمن و ملجأیی برای خاندان عصمت و طهارت و شهدا است و امیدوارم با بهره برداری آن، این مکان ها به مرکز معنوی و فرهنگی تبدیل شود و بستر گردشگری مذهبی برای مردم گلستان، مسافران و گردشگران فراهم شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد