hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > وزیر اقتصاد با حضور در مزار شهدای گمنام در نوشهر و ادای احترام برنامه هایش را آغاز کرد

وزیر اقتصاد با حضور در مزار شهدای گمنام در نوشهر و ادای احترام برنامه هایش را آغاز کرد

وزیر اموراقتصادی ودارایی به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور در سفر استانی مازندران عصر امروز وارد نوشهر شد و با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهر و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا برنامه‌ بازدید از پروژه‌های نوشهر را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی در بدو ورود به شهرستان نوشهر مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت .

نماینده تام الاختیار رییس جمهور در این سفر از روند عملیات اجرایی احداث پل دوم بر روی رودخانه ماشلک در ضلع شرقی شهر نوشهر که آذر ماه امسال با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی حضور رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و استاندار مازندران شروع شد و هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید خواهد کرد. 

برای ساخت این پل  ۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شد که ۳۸ میلیارد تومان آن از منابع شهرداری نوشهر و بقیه نیز از منابع ملی و استانی تامین خواهد شد. 

مهم ترین مشکل پل ماشلک که بیش از نیم قرن قدمت دارد عرض کم آن بود که در ایام گردشگری باعث تشکیل ترافیک در محدوده شهری نوشهر می شد. ساخت پل جدید یکی از مطالبات مردم در چند سال گذشته برای رفع این مشکل بوده است.

وی همچنین از کتابخانه برادران لر که با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در طبقه اول ساختمان مرکز رشد نوشهر به مساحت ۵۰۰ مترمربع ایجاد شده است  ، بازدید می کند. زمین این ساختمان به همراه یک میلیارد تومان هزینه ساخت توسط خانواده نیکوکار" لر" به نیت سه فرزند از دست رفته اش اهدا شده بود.

وزیر اموراقتصادی ودارایی با سرمایه‌گذاران، نخبگان و فرهیختگان شهرستان نوشهر نیز دیدار خواهد داشت. 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد