hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رییس جمهور خواستار بومی‌سازی دانش فراوری پیشرفته محصولات کشاورزی شد

رییس جمهور خواستار بومی‌سازی دانش فراوری پیشرفته محصولات کشاورزی شد

رئیس جمهور روز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه‌اش به مازندران از امکانات ، تاسیسات و تجهیزات شرکت روماک گستر پارس به عنوان مجهزترین مرکز آزمایش، بسته‌بندی، نگهداری و بازاریابی محصولات کشاورزی بازدید و بر ضرورت بومی سازی دانش فراوری ، آزمایش و بسته بندی محصولات کشاورزی شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی همچنین خواستار راه‌اندازی مراکز پیشرفته بسته بندی و نگهداری محصولات باغی در مناطق مختلف کشور بویژه‌ استان‌هایی شد که قطب کشاورزی هستند.

خطوط تولیدی این واحد مطابق بروزترین استانداردهای بین المللی طراحی و ساخته شده است. این مرکز مجهز به آزمایشگاه‌های تخصصی بوده و از امکان اسکن و عکس برداری سه بعدی برای سنجش کیفیت داخلی محصول، شناسایی و ردیابی محصولات بسته بندی شده، تشخیص صدمات محیطی میوه جات، توزین میوه به صورت دقیق و با سرعت بالا و اندازه گیری ابعاد انواع محصولات برای عرضه به  بازارهای جهانی است.
این مجموعه همچنین دارای سالن‌های بسته‌بندی، آماده‌سازی، بار انداز، آزمایشگاه، تونل انجماد، بسته‌بندی و سردخانه‌های زیر صفر درجه است.
سالن‌های سردخانه و انجماد این مرکز، قابلیت نگهداری هزاران تن محصول کشاورزی، سبزی و صیفی دارد و از این روی از نقش مهمی در  تنظیم بازار محصولات کشاورزی و باغی برخوردار است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد