hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > وزیر ورزش با خانواده شهید سرلشگر کشوری دیدار کرد

وزیر ورزش با خانواده شهید سرلشگر کشوری دیدار کرد

وزیر ورزش و جوانان عصر امروز جمعه در جریان سفر استانی هیات دولت به سیمرغ سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان با حضور در منزل شهید سرلشگر کشوری با خانواده این شهید دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حمیدرضا سجادی که نماینده تام الاختیار رییس جمهور در شهرستان های جویبار و سیمرغ است ، در ادامه برنامه کاری امروز جمعه وارد شهرستان سیمرغ شد.

او به دیدار خانواده شهید سرلشگر کشوری که در شهر کیاکلا از توابع شهرستان سیمرغ ساکن هستند ،رفت. 

سرلشگر احمد کشوری خلبان هوانیروز کشور که همگان با زندگینامه و رشادت هایش در مجموعه تلویزیونی « سیمرغ » آشنا شدند از خلبانان ماهر کشور بود که در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از مرزهای کشور بویژه مناطق غرب دلاورانه جنگید.وی در ۱۵ آذر ۱۳۵۹ در حالی که از یک ماموریت بسیار مشکل اما پیروز باز می گشت ،جنگده اش در ایلام مورد حمله مزدوران بعثی قرار گرفت و به شهادت رسید.

محمد دیگر برادر کشوری نیز در جنگ تحمیلی به شهادت رسید .

بازدید از عملیات تعریض جاده سیمرغ به بابل به طول ۱۰ کیلومتر ، بازدید مراحل ساخت پل دسترسی ناحیه صنعتی سنگتاب با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ، پروژه ساخت مصلی نماز جمعه کیاکلا و ساخت گود لوچو از جمله برنامه های وزیر ورزش و جوانان در شهرستان سیمرغ است . 
همچنین دیدار و ملاقات چهره به چهره با اقشار مختلف از مردم شهرستان جزو دیگر برنامه های امروز وزیر مربوطه در شهرستان است .

آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد