hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای محمودآباد بازدید کرد

وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای محمودآباد بازدید کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر یک روزه رییس جمهور و هیات دولت به مازندران به عنوان نماینده تام الاختیار اعزامی رییس جمهوری به محمود آباد از بیمارستان شهدای این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با سفر استانی آیت‌الله رئیسی به استان مازندران، دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز جمعه وارد استان شد و به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان  محمودآباد سفر کرد.

وی پس از حضور در منزل شهید بهرام طهماسبی شهید مدافع سلامت شهرستان محمودآباد با حضور در بیمارستان شهدای این شهرستان از بخش های مختلف  این بیمارستان بازدید کرد و نحوه ارائه خدمات درمانی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همچنین از نزدیک در جریان روند پیشرفت ساختمان سی تی اسکن و سی سی یو این بیمارستان که در حال احداث می باشد، قرار گرفت.

به گفته  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد تاکنون سه میلیارد تومان برای احداث این ساختمان توسط خیرین شهرستان هزینه شده است.

دکتر عین اللهی همچنین از بخش دیالیز بیمارستان شهدای محمودآباد که تیرماه امسال با حضور معاون وزیر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان که با همکاری خیرین ساخته و به بهره برداری رسید بازدید کرد.

وزیر بهداشت امروز در نشست شورای اداری شهرستان محمودآباد نیز حضور پیدا می کند.

شهرستان محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است که بیش از یکصد هزار نفر جمعیت دارد و دارای ۲ بخش  محمودآباد و سرخرود و ۸۵ روستا می باشد.

بیمارستان شهدا تنها بیمارستان این شهرستان ساحلی است که با ۵۴ تخت فعال دارای بخش های داخلی، جراحی، زنان، اطفال ، آی سی یو و سی سی یو است.





امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد