hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ۶۰۰ کارشناس مطالبات مردم مازندران را در سامانه ۱۱۱ دریافت می‌کنند

۶۰۰ کارشناس مطالبات مردم مازندران را در سامانه ۱۱۱ دریافت می‌کنند

سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: ۶۰۰ کارشناس همزمان با هفدهمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به مازندران مطالبات، پیشنهادت و درخواست‌های مردم این استان را دریافت و ثبت می‌کنند.

اسماعیل مهرافزا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در محل استقرار سامانه ۱۱۱ در ساری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مطالبات ۱۰ هزار نفر از شهروندان مازندرانی در سامانه ۱۱۱ ثبت شد و به صورت مستمر کارشناسان مستقر در این سامانه درخواست‌ها را دریافت می کنند.
وی خاطر نشان کرد: بهترین راه برای رساندن مطالبات و بررسی مشکلات اقشار مردم به رئیس جمهور از طریق شماره گیری با سامانه ۱۱۱ است و از شهروندان می‌خواهیم در صورت امکان از اعطای نامه‌های کاغذی و به صورت دستی به استانداری و فرمانداری‌های استان اجتناب کنند.
سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران با بیان این که، ۶۰۰ کارشناس در ۲ شیفت کاری مطالبات مردمی را در سامانه ۱۱۱ دریافت می‌کنند، گفت: همچنین ۴۰۰ تن دیگر از کارشناسان هم بعد از جمع آوری نامه‌های کاغذی، در خواست‌های اقشار مردم را برای پیگیری الکترونیکی تدوین و ثبت خواهند کرد.

مهرافزا اضافه کرد: بعد از ثبت درخواست‌ها حداکثر به مدت یک ماه با همراهی دستگاه‌های اجرایی به مطالبات مردمی پاسخ داده خواهد شد.
به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۲۰ اسفند وارد استان مازندران شد. بازدید از تعدادی طرح‌ اقتصادی و عمرانی و بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به مازندران برنامه‌ریزی شده است.
آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.
شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

منبع: irna-84679334

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد