hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین طراحی پنتری آشپزخانه

جدیدترین طراحی پنتری آشپزخانه

پنتری را می توان یکی از پدیده های نو و کاربردی در آشپزخانه دانست که با نظم بخشیدن و استفاده بهینه از فضای موجود، زیبایی و کاربردی بودن بیشتر را به وجود می آورد.

آشپزخانه به دلیل پرکاربرد بودن نیاز به طراحی سنجیده ای دارد که رسیدن به این هدف به کمک وسایل و ابزار مختلف میسر می شود. انواع کابینت ها، شلف ها، کمدها، جزیره و یا حتی یخچال و … از جمله ی این وسایل هستند که می توان از آنها به منظور حفظ و نگهداری مواد و خوراکی ها و همچنین دیزاین این بخش از خانه بهره برد. خوراکی و مواد فاسد شدنی را درون یخچال می توان قرار داد؛ اما سایر مواد و خوردنی ها را که دارای تاریخ انقضای طولانی بوده و فاسد نمی شوند نیازمند مکانی دیگر می باشند که می توان به پنتری ها اشاره نمود. در این مطلب قصد داریم به معرفی طراحی پنتری آشپزخانه بپردازیم.

آشنایی با طراحی پنتری آشپزخانه

پنتری در واقع واژه ای است با ریشه فرانسوی که مفهوم نان را می رساند. شاید برای شرح آن بتوان چنین گفت که جایی برای نگهداری مواد و ادویه ها و حتی وسایل و ظروف دم دستی است. کاربردی مشابه با کابینت ها ولی دارای تفاوت هایی که البته در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. به بیانی دیگر محیطی کوچک از منزل دارای قفسه و همچنین دیواره هایی در قالب چند طبقه می باشد. متریال این قفسه ها می تواند چوب، MDF و یا غیره باشد.

 بیشتر بخوانید: 

مدل های کابینت کلاسیک

مدل کابینت شیشه ای

تزیین روی اپن آشپزخانه عروس


با توجه این که انتخاب پنتری و اختصاص دادن بخشی از منزل به آن می تواند متناسب با سلیقه و همچنین دیزاین و ابعاد آشپزخانه صورت بگیرد، خوب است قبل از اقدام به اجرای آن بیشتر با این بحث و یا به بیان ساده تر وسیله آشنا گردید. روش کاربردی این است که می توانید ظرف ها را درون کابینت ها قرار داده و حبوبات، ادویه جات، سیب زمینی و پیاز، ترشی و سرکه، چنگال و قاشق و … را درون پنتری بگذارید.



 

 

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد