hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اطلاعات دارویی پماد ژانولوما

اطلاعات دارویی پماد ژانولوما

پماد ها یکی از اصلی ترین موادی هستند که بسیاری از متخصصان برای روشن شدن پوست و از بین رفتن لک های پوستی به شما پیشنهاد می دهند. (پماد ژانولوما) می توانند بسیار بهتر از لایه بردار ها عمل کرده و عارضه هایی مانند کک و مک را از بین ببرند.

پماد ژانولوما یکی از پماد هایی می باشد که شما می توانید در درمان ملاسما از آن استفاده کنید و نتیجه ای مناسب بگیرید. این پماد درمانگر در ایران ساخته شده است و نشان سیب سلامت را نیز دارد. بهتر است قبل از مصرف خود سر این پماد با پزشک خود مشورت کنید.

مواد تشکیل دهنده پماد ژانولوما

در نظر داشته باشید که مواد تشکیل دهنده این پماد بسیار مهم می باشد و شما با دانستن آن می توانید بفهمید که به این پماد حساسیت دارید یا خیر. البته شایان ذکر است که این پماد مقدار کمی از پماد هیدروکینون را نیز دارد. مواد تشکیل دهنده پماد ژانولوما عبارت اند از :

  1. ۴ درصد هیدروکینون
  2. ۰.۰۵ درصد ترتینوئین
  3. ۰.۰۱ درصد فلوئوسینولون استوناید


پماد موضعی ژانولوما


بیشتر بخوانید: 

آشنایی با پماد سوختگی ناژو

آشنایی با پماد مومتازون و کاربردها و عوارض آن

پماد ایپوزینک (زینک اکسید)؛ کاربردها، نحوه مصرف و عوارض جانبی


شرایط نگهداری از پماد ژانولوما

برخی از پماد ها را بهتر است در یخچال قرار بدهید و این پماد هم از این قاعده مستثنی نمی باشد و بایددر یخچال قرار داد شود و دمای یخچال باید حدودا ۲ تا ۸ درجه باشد.
بعد از هر بار استفاده از این پماد باید درب آن را محکم ببندید تا از فاسد شدن آن به وسیله هوا جلوگیری شود.
این پماد ممکن است برای کودکان مضر باشد از این رو نباید در دسترس آن ها قرار بگیرد.




مقدار مصرف پماد ژانولوما

باید بدانید که دوز این پماد را پزشک با توجه به میزان بیماری شما تعیین می کند و ما نمی توانیم دوزی برای مصرف پیشنهاد بدهیم.

نحوه استفاده از پماد از پماد ژانولوما

در نظر داشته باشید که این پماد باید قبل از خواب مصرف شود. بهتر است قبل از استفاده از این پماد سایر مواد آرایشی روی پوست خود را با شیر پاک کن پاک کنید و مقداری که پزشک تجویز کرده است را بر روی پوست بمالید. بعد از نیم ساعت صورت خود را بشویید و بخوابید.

این مقاله صرف برای اطلاع شما نوشته شده است و بهتر است تا زمانی که پزشک شما تجویز نکرده است از این دارو استفاده نکنید. ملاسما یکی از بیماری هایی می باشد که به صورت اکتسابی ایجاد می شود و در بخش هایی از پوست که بیش تر در معرض آفتاب می باشند به صورت لکه های قهوه ای تیره یا خاکستری و یا رنگی بین این دو ظاهر می شوند. از نقاطی که بیش تر دچار ملاسما می شود می توان به گونه ها، چانه و پیشانی اشاره کرد. ملاسما یکی از بیماری هایی می باشد که درمان می شود ولی اگر باز هم در برابر عوامل خطر ساز قرار بگیرید این بیماری باز می گردد و دوباره چهره شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد.


امتیاز: 3.7 (از 3 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد