جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > شکوفه باغ آفرینش

ارادت نامه ویژه ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص)

شکوفه باغ آفرینش

جهان، تاریخ و تقویم همگی با محمد که برگزیده خدواند است، به بهار می رسند، شکوفه می دهند و بیداری و آگاهی را تجربه می کنند

و جهان در خواب بزرگی بود که اصل بیداری متولد شد. و جهان در نادانی و جهل مرکبی بود که درخت علم و دانش و آگاهی، به آن اضافه شد. و جهان در خشونت و ظلم و وحشت و ترس بود که پیامبر عشق و مهربانی و رحمت، چشم به دنیا گشود. جهان بدون محمد که درود خداوند بر او باد، چیزی جز نبودن و سیاهی و سردی و زمستان نیست و جهان، تاریخ و تقویم همگی با محمد که برگزیده خدواند است، به بهار می رسند، شکوفه می دهند و بیداری و آگاهی را تجربه می کنند. در آن دوره تاریک، زنان زنده به گور و مردان، بردگان بیداد بودند. آن نور نخستین آمد تا حیات مادی و معنوی زنان و مردان تامین شود. و هر زمان و مکانی که از آن عقل و محبت بی پایان و پیام هایی که او از جانب خداوند آورد، فاصله بگیرند با هستی و جاودانگی فاصله گرفته اند. راه روشن او، راه رسیدن به خدا، راه صلح برای همه و راه فراهم شدن ظهور همه خوبی هاست.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب
نویسنده
سعید آقایی جشوقانی
سعید آقایی، بیش از همه یک "دوست کتاب" به حساب می‌آید.
او کارشناسی ارشد هنر دارد، ۴ مجموعه شعر و ۱ مجموعه داستان و ۲ کتاب نثر ادبی منتشر کرده. ۱۲ نمایشگاه انفرادی نقاشی داشته و نوشتن را در گونه های مختلف تجربه کرده است.