hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > شکوفه باغ آفرینش

ارادت نامه ویژه ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص)

شکوفه باغ آفرینش

جهان، تاریخ و تقویم همگی با محمد که برگزیده خدواند است، به بهار می رسند، شکوفه می دهند و بیداری و آگاهی را تجربه می کنند

و جهان در خواب بزرگی بود که اصل بیداری متولد شد. و جهان در نادانی و جهل مرکبی بود که درخت علم و دانش و آگاهی، به آن اضافه شد. و جهان در خشونت و ظلم و وحشت و ترس بود که پیامبر عشق و مهربانی و رحمت، چشم به دنیا گشود. جهان بدون محمد که درود خداوند بر او باد، چیزی جز نبودن و سیاهی و سردی و زمستان نیست و جهان، تاریخ و تقویم همگی با محمد که برگزیده خدواند است، به بهار می رسند، شکوفه می دهند و بیداری و آگاهی را تجربه می کنند. در آن دوره تاریک، زنان زنده به گور و مردان، بردگان بیداد بودند. آن نور نخستین آمد تا حیات مادی و معنوی زنان و مردان تامین شود. و هر زمان و مکانی که از آن عقل و محبت بی پایان و پیام هایی که او از جانب خداوند آورد، فاصله بگیرند با هستی و جاودانگی فاصله گرفته اند. راه روشن او، راه رسیدن به خدا، راه صلح برای همه و راه فراهم شدن ظهور همه خوبی هاست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
سعید آقایی جشوقانی
سعید آقایی جشوقانی
سعید آقایی، بیش از همه یک "دوست کتاب" به حساب می‌آید.
او کارشناسی ارشد هنر دارد، ۴ مجموعه شعر و ۱ مجموعه داستان و ۲ کتاب نثر ادبی منتشر کرده. ۱۲ نمایشگاه انفرادی نقاشی داشته و نوشتن را در گونه های مختلف تجربه کرده است.

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد