hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > لایو تحلیل قسمت چهارم فصل دوم سریال خاندان اژدها | سه شنبه ۱۹ تیر ساعت ۲۱ (شروع شد)

لایو تحلیل قسمت چهارم فصل دوم سریال خاندان اژدها | سه شنبه ۱۹ تیر ساعت ۲۱ (شروع شد)

همراهان همیشگی سریال خاندان اژدها، این هفته نیز با تحلیل قسمت چهارم از فصل دوم سریال با شما خواهیم بود. سه‌شنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۲۱ از همین صفحه لایو ما را دنبال کنید.

قسمت چهارم از فصل دوم سریال خاندان اژدها پخش شد و تنور جنگ اژدهایان را حسابی داغ کرد. منتظر حضورتان در لایو سه‌شنبه شب ساعت ۲۱ هستیم تا در کنار هم به صحبت درباره این قسمت بپردازیم. همچنین مثل هفته‌های گذشته، محمد امیر جلالی و رضا حاج‌محمدی به تحلیل سریال می‌پردازند و همچنین به سوالات شما کاربران نیز پاسخ می‌دهند.

پخش زنده تحلیل سریال خاندان اژدها به صورت هفتگی را می‌توانید از کانال یوتیوب فیلمزی، کانال آپارات فیلمزی و اینستاگرام فیلمزی دنبال کنید. همچنین پس از شروع لایو، ویدیو آن از ادامه همین صفحه در دسترس خواهد بود.

برای حمایت از ما این ویدیو را در یوتیوب فیلمزی تماشا کنید

لوگوی پیندو

فروشگاه اینترنتی پیندو، حامی پخش زنده فیلمزی | پیندو پلتفرم خرید و فروش آنلاین کالا و خدمات است. شما می‌توانید در پیندو بین هزاران محصول و دسته‌بندی‌های مختلف، با قیمت کف بازار از هر نقطه از ایران خرید کنید. همچنین پیندو برای اولین خرید شما، یک تخفیف ویژه ۲۰ درصدی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان هم کنار گذاشته است. حتما به سایتشان سر بزنید.

منبع: zoomg-369709

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد