جستجو

ارادت نامه ویژه شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

استاد عقل

کسی از درختان و آب و آسمان، جز راستی نشنیده است و این همه راستی و پاکی در مقابل صداقت و سلامت شما، قطره ای در مقابل اقیانوس است

ای استاد استاد استاد عقل، عشق شاگرد مکتب شماست و ایمان در حلقه شما زانو زده است. کسی از درختان و آب و آسمان، جز راستی نشنیده است و این همه راستی و پاکی در مقابل صداقت و سلامت شما، قطره ای در مقابل اقیانوس است. شما حرفی به جز نیکی نزدید و سفارشی به جز خوبی نداشتید و یادگاری به جز خیر از شما باقی نمانده است. شما پناه دل های شکسته هستید و امید مظلومان و مستضعفان.  سلام بر شما ای شکوفه شجره طیبه نبوت و ای سلاله رسول خاتم. سلام بر شما ای فرزند علوم پیامبران و ای پدر صبر و شکیبایی! سلام بر شما که همه وجودتان سلام است! سلام بر شما روزی که امامت این امت را عهده دار شدید و روزی که این امانت را به امام بعدی خود واگذار کردید. سلام بر شما روزی که مبعوث می شوید و شفاعت می کنید عاشقان و محبان و شیعیان را! پس ما سخت محتاج فهم اندیشه و کلام شما، نیازمند طی کردن مسیر زندگی شما و دلبسته شفاعت شما هستیم. ما را یاری کنید که یاری شما، گره ها را باز می کند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب
نویسنده
سعید آقایی جشوقانی
سعید آقایی، بیش از همه یک "دوست کتاب" به حساب می‌آید.
او کارشناسی ارشد هنر دارد، ۴ مجموعه شعر و ۱ مجموعه داستان و ۲ کتاب نثر ادبی منتشر کرده. ۱۲ نمایشگاه انفرادی نقاشی داشته و نوشتن را در گونه های مختلف تجربه کرده است.