hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

ارادت نامه ویژه شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

استاد عقل

کسی از درختان و آب و آسمان، جز راستی نشنیده است و این همه راستی و پاکی در مقابل صداقت و سلامت شما، قطره ای در مقابل اقیانوس است

ای استاد استاد استاد عقل، عشق شاگرد مکتب شماست و ایمان در حلقه شما زانو زده است. کسی از درختان و آب و آسمان، جز راستی نشنیده است و این همه راستی و پاکی در مقابل صداقت و سلامت شما، قطره ای در مقابل اقیانوس است. شما حرفی به جز نیکی نزدید و سفارشی به جز خوبی نداشتید و یادگاری به جز خیر از شما باقی نمانده است. شما پناه دل های شکسته هستید و امید مظلومان و مستضعفان.  سلام بر شما ای شکوفه شجره طیبه نبوت و ای سلاله رسول خاتم. سلام بر شما ای فرزند علوم پیامبران و ای پدر صبر و شکیبایی! سلام بر شما که همه وجودتان سلام است! سلام بر شما روزی که امامت این امت را عهده دار شدید و روزی که این امانت را به امام بعدی خود واگذار کردید. سلام بر شما روزی که مبعوث می شوید و شفاعت می کنید عاشقان و محبان و شیعیان را! پس ما سخت محتاج فهم اندیشه و کلام شما، نیازمند طی کردن مسیر زندگی شما و دلبسته شفاعت شما هستیم. ما را یاری کنید که یاری شما، گره ها را باز می کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
سعید آقایی جشوقانی
سعید آقایی جشوقانی
سعید آقایی، بیش از همه یک "دوست کتاب" به حساب می‌آید.
او کارشناسی ارشد هنر دارد، ۴ مجموعه شعر و ۱ مجموعه داستان و ۲ کتاب نثر ادبی منتشر کرده. ۱۲ نمایشگاه انفرادی نقاشی داشته و نوشتن را در گونه های مختلف تجربه کرده است.

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد