جستجو
رویداد ایران > استان ها > تقدیر فرماندار از برترین های روابط عمومی شهرستان سمنان

تقدیر فرماندار از برترین های روابط عمومی شهرستان سمنان

تقدیر فرماندار از برترین های روابط عمومی شهرستان سمنان
فرماندار سمنان از برترین های روابط عمومی شهرستان سمنان تقدیر کرد .

 به گزارش رویداد ایران ، مراسم گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی شهرستان سمنان با حضور سید عباس دانایی فرماندار سمنان و مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های شهرستان سمنان برگزار شد.

سید عباس دانایی در این مراسم ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه روابط عمومی اظهار داشت : اطلاع رسانی و اطلاع یابی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها است و مدیران این واحد می بایست با تنظیم تقویم اجرایی برای هر رویداد، در برجسته کردن خدمات سازمان خود تلاش نمایند .  

دانایی با اشاره به ویژگی های مدیران روابط عمومی گفت : روابط عمومی ها مغز متفکر دستگاه ، چشم بینای سازمان ، گوش شنوا، زبان گویای هر سازمان هستند که در کنار دستیار اجرایی و پای پیشرفت داشتن می توانند نمونه کامل یک روابط عمومی فعال باشند . 

وی اطلاع رسانی درست و اصولی را لازمه کار روابط عمومی ها دانست و گفت : اعتماد عمومی خروجی بسیار مهم فعالیت های روابط عمومی در راستای توسعه نام و شهرت هر سازمان است که می بایست در این زمینه با ابزارهای روابط عمومی تلاش شود .   

فرماندار سمنان با اشاره به لزوم دادن خبرهای امیدبخش برای دوران پساکرونا ، به هم افزایی ظرفیت های روابط عمومی دستگاه ها اشاره کرد و همراهی مدیران مربوطه در دستگاه های اجرایی را خواستار شد . 

سید عباس دانایی پیشنهاد مدیران روابط عمومی را در خصوص لزوم تشکیل شورای روابط عمومی شهرستان را پذیرفت و در این خصوص نکاتی را بیان کرد . 

لازم به ذکر است در این مراسم از آقایان علی اکبر بنی اسدی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ، حسین ایران بخش مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان ، شاهی ، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ، صائمی مدیر روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان و مهدی همتی مدیر روابط عمومی فرمانداری سمنان و خانم ها هدی طالبیان ، مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و امیری مدیر بهزیستی شهرستان سمنان به عنوان مدیران برتر روابط عمومی شهرستان سمنان تجلیل شد.

 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب