hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تقدیر فرماندار از برترین های روابط عمومی شهرستان سمنان

تقدیر فرماندار از برترین های روابط عمومی شهرستان سمنان

فرماندار سمنان از برترین های روابط عمومی شهرستان سمنان تقدیر کرد .


 به گزارش رویداد ایران ، مراسم گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی شهرستان سمنان با حضور سید عباس دانایی فرماندار سمنان و مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های شهرستان سمنان برگزار شد.

سید عباس دانایی در این مراسم ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه روابط عمومی اظهار داشت : اطلاع رسانی و اطلاع یابی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها است و مدیران این واحد می بایست با تنظیم تقویم اجرایی برای هر رویداد، در برجسته کردن خدمات سازمان خود تلاش نمایند .  

دانایی با اشاره به ویژگی های مدیران روابط عمومی گفت : روابط عمومی ها مغز متفکر دستگاه ، چشم بینای سازمان ، گوش شنوا، زبان گویای هر سازمان هستند که در کنار دستیار اجرایی و پای پیشرفت داشتن می توانند نمونه کامل یک روابط عمومی فعال باشند . 

وی اطلاع رسانی درست و اصولی را لازمه کار روابط عمومی ها دانست و گفت : اعتماد عمومی خروجی بسیار مهم فعالیت های روابط عمومی در راستای توسعه نام و شهرت هر سازمان است که می بایست در این زمینه با ابزارهای روابط عمومی تلاش شود .   

فرماندار سمنان با اشاره به لزوم دادن خبرهای امیدبخش برای دوران پساکرونا ، به هم افزایی ظرفیت های روابط عمومی دستگاه ها اشاره کرد و همراهی مدیران مربوطه در دستگاه های اجرایی را خواستار شد . 

سید عباس دانایی پیشنهاد مدیران روابط عمومی را در خصوص لزوم تشکیل شورای روابط عمومی شهرستان را پذیرفت و در این خصوص نکاتی را بیان کرد . 

لازم به ذکر است در این مراسم از آقایان علی اکبر بنی اسدی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ، حسین ایران بخش مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان ، شاهی ، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ، صائمی مدیر روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان و مهدی همتی مدیر روابط عمومی فرمانداری سمنان و خانم ها هدی طالبیان ، مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و امیری مدیر بهزیستی شهرستان سمنان به عنوان مدیران برتر روابط عمومی شهرستان سمنان تجلیل شد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد