جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شهرداری اهواز باید پاسخگوی عدم اجرای پروژه زیرگذر پردیس باشد‌

شهرداری اهواز باید پاسخگوی عدم اجرای پروژه زیرگذر پردیس باشد‌

شهرداری اهواز باید پاسخگوی عدم اجرای پروژه زیرگذر پردیس باشد‌
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز ‌با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا، اظهار کرد: این پروژه موجب دسترسی سریعتر شهروندان به اتوبان اهواز - خرمشهر می‌شود و در موازات خیابان ۲۲ بهمن، بار ترافیکی آن را کاهش می‌دهد.
رحیم کعب عمیر اظهارداشت: پروژه  زیرگذر پردیس به سپنتا به عنوان تنها پروژه ترافیکی مناطق محروم غرب اهواز است و ایجاد محرک توسعه برای محلات کم برخوردار از دیگر مزایای این پروژه است.
وی با بیان اینکه شهرداری اهواز باید پاسخگوی عدم اجرای پروژه زیرگذر پردیس باشد، عنوان کرد: علی‌رغم تصویب آن در کمیسیون ترافیک وشورای شهر و کلنگ‌زنی آن، متأسفانه یک اراده ای در شهرداری هست تا این پروژه به انحاء مختلف به سرانجام نرسد.
کعب‌عمیر بیان کرد: در صورت حذف این پروژه شعار توسعه پایدار و متوازن شهر اهواز که توسط شهردار وشورای شهر در مناسبت‌های مختلف مطرح شده محقق نخواهد شد و ‌کماکان استمرار وضعیت محرومیت این مناطق بر پیشانی همه مسؤولین مدعی خواهد درخشید.
وی گفت: این زیرگذر سبب گشایش ترافیک، کاهش تصادفات، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا وایجاد امید و آرامش روانی در مناطق کم برخوردار می‌شود.
رئیس کمیسیون حمل  و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز افزود: این پروژه و پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه با توجه به کارکردهای مختلف، هر دو برای ما اهمیت دارند.
به گزارش، پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا اهواز به طول 380 متر و عرض 24 متر در روز 26 اسفندماه 97 با حضور مسئولین استانی و شهری کلنگ زنی شده اما پیشرفت آن در ماه‌های اخیر  متوقف شده است.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب