hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ورود دادستانی به موضوع بوی نامطبوع از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر

ورود دادستانی به موضوع بوی نامطبوع از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر

اهر- معاون دادستانی کل کشور از ورود دادستانی به موضوع بوی نامطبوع از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسینیان صبح سه شنبه در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر افزود: هدف از بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر، بررسی اقدامات لازم جهت جلوگیری از بروز بوی نامطبوع و ایجاد نارضایتی برای مردم اهر است.

حسینیان گفت: با توجه به پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب اهر از دادستانی کل کشور در رابطه با بوی نامطبوع ناشی از عملکرد تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر، گزارشی از اقدامات انجام شده و نواقصات تنظیم و به دادستانی کل کشور ارسال و به‌صورت ویژه از طریق قوه قضائیه پیگیری می‌شود.

وی بابیان این‌که قوه قضائیه مسائلی که موجب نارضایتی و از مصادیق حقوق عامه باشد را پیگیری می‌کند، ابراز داشت: یکی از همین موارد موضوع تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر و انتشار بوی نامطبوع است که با تأکید دادستان اهر در دستور کار دادستانی کل کشور قرار گرفته است.

معاون دادستانی کل کشور خاطرنشان کرد: گزارش بازرسی از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر و بررسی اقدامات انجام یافته از سوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در نتیجه پرونده مؤثر خواهد بود.

حسینیان با قدردانی از پیگیری‌های مطالبات مردم اهر توسط رئیس دادگستری و دادستان اهر یادآور شد: پیگیری‌های رئیس دادگستری و دادستان اهر در خصوص ایرادات و نواقصات تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر نتیجه‌بخش بوده و تأثیر مثبت این پیگیری‌ها را در کاهش انتشار بوی نامطبوع قابل توجه است.

منبع: mehrnews-5827027

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد